Slyngevugge - fantastisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
843 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Hvem?

Har brugt denne til min mindste der var født for tidlig og havde kolik, den hjalp mig i mange stunder, sælges evt. med kæde og fjeder.

byd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Hvem?

Opper

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

OOOOOOPPPPPP

Anmeld

17. juli 2011

eliasogmor

SanneBoe skriver:

Har brugt denne til min mindste der var født for tidlig og havde kolik, den hjalp mig i mange stunder, sælges evt. med kæde og fjeder.

byd

ihh den er fin...mindstepris..gad godt have sådan en til det næste barn....der kommer.....på et tidspunkt.....

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

eliasogmor skriver:

ihh den er fin...mindstepris..gad godt have sådan en til det næste barn....der kommer.....på et tidspunkt.....

Den er genial - jamen vil hvert fald gerne have 400,- kr for den - det er inkl. fjeder og ophæng

Anmeld

17. juli 2011

eliasogmor

SanneBoe skriver:

Den er genial - jamen vil hvert fald gerne have 400,- kr for den - det er inkl. fjeder og ophæng

uhh det var faktisk billigt..... men skal lige skrabe dem samen først.... hvor i landet bor du, kan du evt sende nogle billeder til eliasogmor@live.dk

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

eliasogmor skriver:

uhh det var faktisk billigt..... men skal lige skrabe dem samen først.... hvor i landet bor du, kan du evt sende nogle billeder til eliasogmor@live.dk

Den er jo brugt til 1 barn, den er dog stadig fin og ser ud som ny, jeg har pakket det væk, men kan li hive den frem, men det blir først imorgen.

Jeg bor 8830 Tjele

Anmeld

17. juli 2011

mth1987

SanneBoe skriver:

byd

Den ser mig noget bekendt ud Er glad for du kunne bruge den

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

mth1987 skriver:

Den ser mig noget bekendt ud Er glad for du kunne bruge den

Den har været helt kanon og syntes det er en skam den bare lægger og flyder - den er SÅ super, men vi ska ik ha flere foreløbigt, så villle håbe en anden ku få glæde af den

Anmeld

17. juli 2011

eliasogmor

SanneBoe skriver:

Den er jo brugt til 1 barn, den er dog stadig fin og ser ud som ny, jeg har pakket det væk, men kan li hive den frem, men det blir først imorgen.

Jeg bor 8830 Tjele

må du gerne..men vender tilbage hvis jeg må købe den..når jeg har pengene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.