BabyBag - Aldrig brugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. juli 2011

miinimeal

SanneBoe skriver:

Hmm, jamen hva siger du til 350??

er det med porto? eller,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Hvem?

alberts mor<3 skriver:

er det med porto? eller,

Plus porto, kan vel sende den for en 50,- vil jeg tro

Anmeld

17. juli 2011

raca

den vil jeg gerne advare mod... den har give slyger i usa et dårligt ry forde børne ligger forkert i dem så de resikere at blive kvalt.. og jeg mener også de blev tilbage kaldt fra fabrikanten

Anmeld

17. juli 2011

miinimeal

SanneBoe skriver:

Plus porto, kan vel sende den for en 50,- vil jeg tro

altså 350 i alt eller?  er lidt dum til det her(;   men hvis det er vil jeg gerne sige ja tak men kan først betale den 20

Anmeld

17. juli 2011

miinimeal

raca skriver:

den vil jeg gerne advare mod... den har give slyger i usa et dårligt ry forde børne ligger forkert i dem så de resikere at blive kvalt.. og jeg mener også de blev tilbage kaldt fra fabrikanten

min dreng skal sidde på min hofte i den, så tror den er fin til mig(:

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

alberts mor<3 skriver:

altså 350 i alt eller?  er lidt dum til det her(;   men hvis det er vil jeg gerne sige ja tak men kan først betale den 20

Det var nu plus porto, men vi kan godt sige 350 kr. i alt, jeg sender dig li en PB med kontonr senere (ska li ha fundet mit dankort )

Det helt ok, du overføre bare d. 20

Anmeld

17. juli 2011

miinimeal

SanneBoe skriver:

Det var nu plus porto, men vi kan godt sige 350 kr. i alt, jeg sender dig li en PB med kontonr senere (ska li ha fundet mit dankort )

Det helt ok, du overføre bare d. 20

årh mange tak, mangler den virkelig, men så sender jeg adresse når jeg har fået kontonr, og så sætter jeg penge ind den 20(:

Anmeld

17. juli 2011

Hvem?

alberts mor<3 skriver:

årh mange tak, mangler den virkelig, men så sender jeg adresse når jeg har fået kontonr, og så sætter jeg penge ind den 20(:

Det er bare super, det siger vi - så sender jeg den samme dag, som jeg kan se pengene er gået ind

Anmeld

17. juli 2011

miinimeal

SanneBoe skriver:

Det er bare super, det siger vi - så sender jeg den samme dag, som jeg kan se pengene er gået ind

super, tak skal du have(;

Anmeld

17. juli 2011

raca

alberts mor<3 skriver:

så vidt jeg husker er den stiv i bunden og med snore til at spænde ind i siderne/kanterne.. disse kanter kan i uhldige tilfælde pga snore systemt lukke for blod tilførslen i bene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.