ideer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Moar2011

Hej damer

- Det jo ikk nogen hemmlighed at manden tager i krig om ca 5uger .. og inden da ville jeg gerne nyde tiden fuldt ud sammen med ham.. hvad kunne man evt lave 2 voksne og en lille storm på snart 9uger ?

evt ideer til en enstående gave til til manden ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

serinasmor

Babyklar skriver:

Hej damer

- Det jo ikk nogen hemmlighed at manden tager i krig om ca 5uger .. og inden da ville jeg gerne nyde tiden fuldt ud sammen med ham.. hvad kunne man evt lave 2 voksne og en lille storm på snart 9uger ?

evt ideer til en enstående gave til til manden ? 

nyde hinanden og gå lange ture

og en gave .. tjae .. han må vel ikke ha ret meget med ... hvad med en nøglering med billede af sønikke på den ene side og dig på den anden ...

hvis han må ha elektronik med .. så måske et eller andet der gør i alligevel kan have fx videokontakt ...

og ellers ville jeg købe et videokamera og lave en videodagbog han kan få når han kommer hjem igen

hvor længe skal han være væk?

Anmeld

22. juni 2011

Moar2011

serinasmor skriver:

nyde hinanden og gå lange ture

og en gave .. tjae .. han må vel ikke ha ret meget med ... hvad med en nøglering med billede af sønikke på den ene side og dig på den anden ...

hvis han må ha elektronik med .. så måske et eller andet der gør i alligevel kan have fx videokontakt ...

og ellers ville jeg købe et videokamera og lave en videodagbog han kan få når han kommer hjem igen

hvor længe skal han være væk?

skide go ide det med video dagbog, men tror ikke på at jeg får det gjort - ville ellers gavne ham rigtig meget jo ..

han skal afsted i alt i 6mdr, men kommmer hjem 3uger i julen 

Anmeld

22. juni 2011

serinasmor

Babyklar skriver:

skide go ide det med video dagbog, men tror ikke på at jeg får det gjort - ville ellers gavne ham rigtig meget jo ..

han skal afsted i alt i 6mdr, men kommmer hjem 3uger i julen 

så må du jo lave en fast aftale med dig selv om at hver fredag (fx) så tager du lige 5-10 min af trolden ... det behøver ikke være de store ting .. kan jo bare være han pludrer eller spræller ... eller spiser(når han bliver større), kravler, leger lidt med en fod .. osv ...

men du har ret ... det er én af de ting alle forældre ville ønske(når det er for sent) at de fik gjort da ungerne var små .. og det er de færreste der rent faktisk får gjort noget

Anmeld

22. juni 2011

mortilflere

På bilkas hjemme side kan man lave en foto bog med ejen tekst måske var det en ide

Anmeld

22. juni 2011

Moar2011

mortilflere skriver:

På bilkas hjemme side kan man lave en foto bog med ejen tekst måske var det en ide

link

Anmeld

22. juni 2011

KamillaT

Babyklar skriver:

link

http://cs.photoprintit.de/web/84001607/

her kan du også lave det

Anmeld

26. juni 2011

Stjernestoev

Jeg stemmer for du laver en FOTObog til ham på pixum.dk
Det var planen jeg skulle gøre det til Jesper. Har taget billeder af mange minder, gemt vores samtaler, breve osv. I bogen kan du skrive små kærlighedscitater, digte, sange eller breve :-)

Anmeld

27. juni 2011

Fenja09

Da min kæreste blev udsendt sidste år i August arrangerede jeg en "På Gensyns-fest" og forærede ham en Zippo Ligther med indgravering. Derudover fik han en lille nøglering, hvor man kan overføre billeder fra pc´en, så han havde billeder af os herhjemme. Dog var det muligt for ham at komme på nettet ( når det virkede ) så jeg lavede et album på Facebook så han kunne følge med i det vi lavede herhjemme. Vi havde også sørget for at jeg havde cam på min pc, men det blev desværre aldrig brugt, da internetforbindelsen ikke var hurtig nok.

Har ikke lige så mange ideer til, hvad i kan lave sammen som lille familie inden afrejsen. Vi lavede noget så tradionelt, som at tage ud at spise et rigtig godt sted (Hereford) og tog en tur i Tivoli

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.