Barnefri i 4 dage for 2 gang i 2 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Shibby

Det er hvad jeg er fra den 28/6-2/7..! Glæder mig rigtig rigtig meget! Er aldrig barnefri i længere tid af gangen normalt,men min mor har tilbudt at tage Mikkel mens vi flytter og kommer lidt på plads i den nye lejlighed!  Det er sket 2 gange tidligere at jeg har fået ham passet i så mange dage. Første gang grundet en fødsel,2 gang tog min bror og hans kæreste mikkel på ferie i 4 fantastiske dage så mig og peter havde kæreste tid! Det er over 1 år siden nu..

Så jeg bliver barnefri og kommer til at nyde at der ikke er nogen der siger moar moar moar moaaaaar nonestop i 4 dage!!!! Til gengæld skal der pakkes,fragtes,flyttes,sættes på plads og samles så tror dårligt nok der bliver tid til et savn hvilket er ret heldigt da jeg dårligt nok kan gå i fakta uden at mangle Mikkel eller blive "overfaldet" af ham når jeg kommer hjem fra fakta! Vi er blevet lidt for afhængige af hinanden det sidste år hvor vi har været hjemme sammen så tror de 4 dage er tiltrægt for os begge!

Vi kommer til at mangle en sofa og et sofabord,-hvis du har noget sådan ok pænt til salg så sig gerne til!

Kommer desuden til at mangle maling og evt tapet,skriv gerne hvis du har noget liggene  

8 dage tilbage til vi forlader Amager..Uhh

Slut med at glo på hans x kærestes stiletafmærkninger i gulvet! Og gæt hvad der bliver forbudt at gå med i vores nye hjem..........

Stiletter...!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Topp

kan godt forstå du glæder dig til i får JERES sted.... jeg ville have det på præsis samme måde..

Held og lykke med flytningen.

Anmeld

22. juni 2011

lisesp83

Hvor blir det dejligt for jer, at få jeres eget nye sted. En ny start.. Juhuu. Fedt

God flytning

Anmeld

22. juni 2011

serinasmor

NYD DET

og god flytning ... håber den er sat i stand så peter ikke skal bakse med vægge igen

Anmeld

22. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det er lækkert at være børnefri Det er vi i uge 29. Godt nok skal jeg i nattevagt hele ugen, men det er kun fordi han ikke er hjemme. Så kan jeg stå op og lave lækker (morgen?) mad til mig og manden  

Anmeld

22. juni 2011

CamillaValby

Der er ikke noget federe end at starte noget helt nyt op sammen, i stedet for i en lejlighed for hans ex har været.

Vi flyttede også fra den anden lejlighed for et par år siden, og det er såååå nice

Nyd de barnefri dage selvom at den står på hård arbejde så hyg om hinanden imens Og held og lykke med flytningen.

Anmeld

22. juni 2011

Lou87

Hvor er det dejligt for jer, specielt dig i endelig kan flytte!
Blev den anden så egentlig solgt eller hvordan ???

Og haha, ka huske jeg grinte dengang med de stilet mærker der, og gjorde det igen

Dejligt for Mikkel han kan komme lidt "på ferie"

Anmeld

22. juni 2011

Lunae

Det lyder da dejligt hvor endte i med at skulle flytte hen?

Anmeld

22. juni 2011

Shibby

Skal nok nyde det! Helt sikkert! Ser så meget frem til at flytte og have noget jeg kan kalde MIT igen! Lejligheden blev solgt så nu er vi frie for xen! Weee! Eller..De har godt nok et barn sammen men sjovt nok var der flere problemer forbundet med lejligheden end barnet så vi er mega glade-allesammen for at den er solgt!

Flytter lidt nordpå! Har været så heldige at få en dejlig lejlighed på 129 km2. Jeg er helt lettet! Har boet 4 mennesker i en 2½ værelses på 77 km2 i 1 år! GLÆDER MIG!

Tak allesammen

Anmeld

22. juni 2011

Shibby

Lunae skriver:

Det lyder da dejligt hvor endte i med at skulle flytte hen?

Furresø kommune,Farum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.