Det er hvad jeg er fra den 28/6-2/7..! Glæder mig rigtig rigtig meget! Er aldrig barnefri i længere tid af gangen normalt,men min mor har tilbudt at tage Mikkel mens vi flytter og kommer lidt på plads i den nye lejlighed!
Det er sket 2 gange tidligere at jeg har fået ham passet i så mange dage. Første gang grundet en fødsel,2 gang tog min bror og hans kæreste mikkel på ferie i 4 fantastiske dage så mig og peter havde kæreste tid!
Det er over 1 år siden nu.. 
Så jeg bliver barnefri og kommer til at nyde at der ikke er nogen der siger moar moar moar moaaaaar nonestop i 4 dage!!!!
Til gengæld skal der pakkes,fragtes,flyttes,sættes på plads og samles så tror dårligt nok der bliver tid til et savn hvilket er ret heldigt da jeg dårligt nok kan gå i fakta uden at mangle Mikkel eller blive "overfaldet" af ham når jeg kommer hjem fra fakta! Vi er blevet lidt for afhængige af hinanden det sidste år hvor vi har været hjemme sammen så tror de 4 dage er tiltrægt for os begge! 
Vi kommer til at mangle en sofa og et sofabord,-hvis du har noget sådan ok pænt til salg så sig gerne til! 
Kommer desuden til at mangle maling og evt tapet,skriv gerne hvis du har noget liggene
8 dage tilbage til vi forlader Amager..Uhh 

Slut med at glo på hans x kærestes stiletafmærkninger i gulvet! Og gæt hvad der bliver forbudt at gå med i vores nye hjem..........
Stiletter...!!!! 

Anmeld