Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NinaSophia skriver: jeg kan undersøge hvor meget det vil koste, om ik andet kan vi dele portoen ?
jeg kan undersøge hvor meget det vil koste, om ik andet kan vi dele portoen ?
Ellers kan det godt ske at jeg er interesseret.
Skal man forstå det sådan, at der er mest i str. 56?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du solgt tøjet??
Frk.S skriver: Har du solgt tøjet??
nej
NinaSophia skriver: nej
Ok, som skrevet tidligere, kunne jeg også godt være interesseret. Skal man forstå det som om der er mest i str. 56?
Hvis du kan finde ud af hvad det vil koste mig i alt, hvis du skal sende det...!
Frk.S skriver: Ok, som skrevet tidligere, kunne jeg også godt være interesseret. Skal man forstå det som om der er mest i str. 56? Hvis du kan finde ud af hvad det vil koste mig i alt, hvis du skal sende det...!
ja og i 62. jo jeg kan lige finde ud af det ellers koster det 200 afhentet.
NinaSophia skriver: ja og i 62. jo jeg kan lige finde ud af det ellers koster det 200 afhentet.
Det lyder fint. Men du bor nok lidt for langt væk til afhentning - desværre
hej ellers kunne jeg godt være interesseret hvis de andre melder fra skal til bjæverskov næste weekend dog med tog over hvor min bror bor kommer i deri nærheden af hvis jeg betaler udgiften for kørsel?
ellers må du gerne skrive hvad det koster at sende
Frk.S skriver: Det lyder fint. Men du bor nok lidt for langt væk til afhentning - desværre
det koster ca 100 kr at sende..
NinaSophia skriver: det koster ca 100 kr at sende..
Ok, og du ville dele portoen?
Så er jeg på, hvis det er i god stand og uden pletter(??)
Du kan evt. sende det "uden omdeling" - det er lidt billigere, og jeg kan jo alligevel risikere at skulle på posthuset efter det, hvis jeg ikke er hjemme når posten kommer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128