Update på æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Babylil

Jeg er lige blevet ringet op af klinikken. Det blev til 8 æg ved ægudtagning, men 1 af æggene var ikke modnet nok, så det kunne ikke bruges. Der var således 7 æg tilbage, hvoraf 3 af æggene er gået til grunde De siger, at det er fordi det er sværere, når det er TESA, da sædcellerne ikke er så gode, som de er ved en sædprøve. Snøft...

Nu har de 4 æg tilbage, som har delt sig til 4-cellet. Hun sagde, at de måske ville lægge æg op imorgen, hvis de allerede der kan se, at der er 2 æg der skiller sig ud og er bedre end de andre.

Det var meningen de ville dyrke dem til blastocyster, men det gør de kun, hvis alle 4 æg overlever og deler sig til 8 cellet imorgen.

Snøft er helt grædefærdig, havde ikke troet at halvdelen ville gå til grunde. Er helt bange for svaret imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

frk-stoltze

Du får lige en 'er fra mig

Jeg tror på de andre nok skal blive ved med at kæmpe

Anmeld

22. juni 2011

Nessie

Man kan hurtigt blive skuffet i den her verden, men 4 der har delt sig er rigtig flot, så jeg tror på at de har positive nyheder til jer i morgen

Anmeld

22. juni 2011

Babylil

Tak for støtte. Ja - man bliver godt nok hurtigt skuffet. Det er min første behandling og har hele tiden tænkt positivt og troet at det nok skal gå, da jeg kun er 24 år og lægerne sagde fra starten, at vi var et drømmepar at behandle. Men alt kan åbenbart ske og bryder mig slet ikke om den uvidenhed. Alt kan vende sig fra den ene dag til den anden

Håber stadig at æggene har udviklet sig pænt imorgen, men tør ikke høre svaret... Nu har jeg pludselig en frygt for at det kan gå galt.

Anmeld

22. juni 2011

ønskebørn74

Babylil skriver:

Jeg er lige blevet ringet op af klinikken. Det blev til 8 æg ved ægudtagning, men 1 af æggene var ikke modnet nok, så det kunne ikke bruges. Der var således 7 æg tilbage, hvoraf 3 af æggene er gået til grunde De siger, at det er fordi det er sværere, når det er TESA, da sædcellerne ikke er så gode, som de er ved en sædprøve. Snøft...

Nu har de 4 æg tilbage, som har delt sig til 4-cellet. Hun sagde, at de måske ville lægge æg op imorgen, hvis de allerede der kan se, at der er 2 æg der skiller sig ud og er bedre end de andre.

Det var meningen de ville dyrke dem til blastocyster, men det gør de kun, hvis alle 4 æg overlever og deler sig til 8 cellet imorgen.

Snøft er helt grædefærdig, havde ikke troet at halvdelen ville gå til grunde. Er helt bange for svaret imorgen

Kæmpe krammer!!!  Og masser af !!!!

Anmeld

22. juni 2011

baby84

Babylil skriver:

Tak for støtte. Ja - man bliver godt nok hurtigt skuffet. Det er min første behandling og har hele tiden tænkt positivt og troet at det nok skal gå, da jeg kun er 24 år og lægerne sagde fra starten, at vi var et drømmepar at behandle. Men alt kan åbenbart ske og bryder mig slet ikke om den uvidenhed. Alt kan vende sig fra den ene dag til den anden

Håber stadig at æggene har udviklet sig pænt imorgen, men tør ikke høre svaret... Nu har jeg pludselig en frygt for at det kan gå galt.

åh kender så godt skuffelsen. I 1. behandling er man bare mega sårbar og usikker og så bange for at det går galt, men tænker du skal være glad for 4 æg. det er slet ikke dårligt og kunne være meget værre selvom det måske ikke føles fedt. for at du får det svar du ønsker dig..

Anmeld

22. juni 2011

nielsen80

Puha det er aldrig rart når man får skuffelser. Vil dog sige, at 4 er rigtigt flot, og jeg er sikker på der nok skal være mere end et brugbart æg til oplægning. Jeg hepper stadig og krydser alt for, at du snart står med de eftertragtet to streger

Anmeld

22. juni 2011

Putomanen

I sidste ende skal du bare bruge 1 flot æg, og det har du vel 4 chancer for at få  Jeg  for, at dine æg alle er rigtig fine, så du kan vælge og vrage og selvfølgelig, at de giver en lille spire.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.