August børn 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

lucas<3

Lou87 skriver:

Mange tak - det er din knægt skisme også

Og haha ja - jeg synes nu de er blevet drøn hurtige på de kravle knæ, så ballade kommer man hurtigt til
Frygter helt når de begynder og løbe  HEHE

min er begyndt og gå rundt om bordet så han piller bare i alt.. og han syns det er sjovt og få skæl ud over det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

lucas<3

KaMa skriver:

Mine er fra 10. august.

Ved ikke helt, hvad deres størrelse er nu. Gætter dog på, at der er sket noget siden sidst på deres 9. mdrs dag, hvor de blev målt og vejet.

Viola 78 cm og vejede 12,2 kg

Alvin 79 cm og vejede 11.7 kg.

KÆMPE unger, der nu i længere tid har brugt str. 92 i tøj.

Tænder har de ingen af endnu.

hold da op.. de vokser da godt i længden.. 

og hvor ser de søde ud...

Anmeld

22. juni 2011

Lou87

lucas<3 skriver:

min er begyndt og gå rundt om bordet så han piller bare i alt.. og han syns det er sjovt og få skæl ud over det..

JA !! samme her
Et nej er bare skide sjovt og ikke eksisterende nærmest..

Hun er nemlig også lidt rundt om sofa bordet - og har det bare sådan, at jeg vil IKK fjerne altid pga hende.. Fordi hun skal lære det.

Anmeld

22. juni 2011

lucas<3

Lou87 skriver:

JA !! samme her
Et nej er bare skide sjovt og ikke eksisterende nærmest..

Hun er nemlig også lidt rundt om sofa bordet - og har det bare sådan, at jeg vil IKK fjerne altid pga hende.. Fordi hun skal lære det.

lige præcis..

Anmeld

22. juni 2011

K&S

Anton er fra 3. august

Det er 1½ måned siden, SP´en var her, men det sidste tjek sagde 9,6 kilo og 73 cm - så en lille buttet dreng

Anton kravler på livet løs, rejser sig lystigt op ad ALT og går hastigt frem og tilbage langs borde og hvad han ellers kan komme til

Han er en prins pilfinger (præcis som hans far) og han er en lille bisse med et meget charmerende smil, som han gladeligt viser, når han ved, han laver noget, han ikke må  han har også 2 små fine bisser

Han er lige startet i DP og det går fantastisk, han elsker at være der  og han er en dreng med STORT D..! I går hentede jeg en dreng med rifter på kinden, for han skulle da liiiige se hvad der var i busken ligesom de 2 store i DP´en på lige knap 3 år  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2011

K&S

Skønne unger I allesammen har

Anmeld

22. juni 2011

lucas<3

K&S skriver:

Anton er fra 3. august

Det er 1½ måned siden, SP´en var her, men det sidste tjek sagde 9,6 kilo og 73 cm - så en lille buttet dreng

Anton kravler på livet løs, rejser sig lystigt op ad ALT og går hastigt frem og tilbage langs borde og hvad han ellers kan komme til

Han er en prins pilfinger (præcis som hans far) og han er en lille bisse med et meget charmerende smil, som han gladeligt viser, når han ved, han laver noget, han ikke må  han har også 2 små fine bisser

Han er lige startet i DP og det går fantastisk, han elsker at være der  og han er en dreng med STORT D..! I går hentede jeg en dreng med rifter på kinden, for han skulle da liiiige se hvad der var i busken ligesom de 2 store i DP´en på lige knap 3 år  

ihh hvor er han sød

Anmeld

22. juni 2011

K&S

lucas<3 skriver:

ihh hvor er han sød

Tusind tak

Anmeld

22. juni 2011

Lou87

K&S skriver:

Skønne unger I allesammen har

Din er også bare så kær
ELSKER det knaldrøde hår!

Anmeld

22. juni 2011

Lou87

KaMa skriver:

Mine er fra 10. august.

Ved ikke helt, hvad deres størrelse er nu. Gætter dog på, at der er sket noget siden sidst på deres 9. mdrs dag, hvor de blev målt og vejet.

Viola 78 cm og vejede 12,2 kg

Alvin 79 cm og vejede 11.7 kg.

KÆMPE unger, der nu i længere tid har brugt str. 92 i tøj.

Tænder har de ingen af endnu.

Str 92 ?!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.