Vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

jlp90

Hej. Vi har valgt at vores datter skulle i vuggestue. Hun hygger sig med at være der og er glad derhjemme. Hun har været startet i cirka en uges tid. Problemet er at hun bliver en lille smule ked af det når hun skal afleveres, hvor længe står dette på? Ville dagpleje have været et bedre valg?? Vi valgte vuggestue fordi Lærke elsker andre mennesker og har krudt i numsen. Lærke er et år. Mvh. Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

MaliksMor

jeg tror det er meget normalt i starten...

min søn starter i vuggestue her til august og er så spændt - jeg ville nemmelig ha' haft dagpleje. Da han har brug for faste rammer.. Og det mener jeg der er mere af hos en dagpleje.

Anmeld

21. juni 2011

jlp90

MaliksMor skriver:

jeg tror det er meget normalt i starten...

min søn starter i vuggestue her til august og er så spændt - jeg ville nemmelig ha' haft dagpleje. Da han har brug for faste rammer.. Og det mener jeg der er mere af hos en dagpleje.

Den vuggestue, hvor Lærke er i, har hver gruppe 15 børn der har 4 voksne tilknyttet. Dagen er i meget faste rammer med mad på bestemte tidspunkter og de skal ikke forholde sig til en masse men kun en enkelt stue.

Anmeld

21. juni 2011

MaliksMor

Den vuggestue, hvor Lærke er i, har hver gruppe 15 børn der har 4 voksne tilknyttet. Dagen er i meget faste rammer med mad på bestemte tidspunkter og de skal ikke forholde sig til en masse men kun en enkelt stue.

Ja, men så er der rigtig mange børn og forskellige pæd.

hvor feks. i en dagpleje aflevere man til den samme person hverdag - medmindre hun er syg selvf..

Anmeld

21. juni 2011

jlp90

Vi har fået en kontakt pædagog til Lærke som følger hende meget i starten. Dvs det er hende der tager i mod Lærke hver dag. Ja der er flere børn, men ikke flere pr. Voksen end i dagpleje.

Anmeld

22. juni 2011

Nessie

Daniel startede i DP, da han var 10 mdr., og kom i VS da han var 14 mdr.

Han er nu 20 mdr. og han græder stadig npr jeg går om morgenen, men det går over, så snart han ikke kan se mig mere

Tror det er meget individuelt hvor lang tid der går, før de holder op med at græde. Det eneste tidspunkt, Daniel stort set ikke græder på, er når der er mad på bordet Så jeg plejer at aflevere ham ved 9-tiden, til formiddagsmaden

Anmeld

22. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det vil komme og gå. Luka går i bh og er aldrig ked af det når han afleveres. Lina går i vs og er inde i en periode, hvor hun bliver ked af det  (hun elsker, at være der). Hun stopper dog set når jeg er gået 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.