Gravid, ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2011

Anonym trådstarter

Skriver lige i ano, da de fleste ikke kender mit nye projekt baby.

Men sagen er den, at min mand og jeg er lige begyndt på projekt baby, jeg tog en test i sidste uge, men negativ.

I dag har jeg det bare så skidt, præcis ligesom ved min første graviditet, kvalme, og ondt i maven, ved ikke om jeg er sulten eller dårlig

Igår efter sex, blødte jeg så lidt og har haft lidt PMS lignende jag i underlivet, men jeg blødte også de 3 første måneder ved min første graviditet ...

Jeg har ikke tage nogle test, for jeg ved ikke om det bare er min krop der ikke er helt på toppen i dag, eller om der alligevel kunne være en babs?
Min PMS burde komme i starten/midten af næste uge.
Vi har ikke så mange penge, så kan ikke købe en graviditet test, før vi får løn vildt frustrende, måske jeg bare skulle se tiden an..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

bobbles

Anonym skriver:

Skriver lige i ano, da de fleste ikke kender mit nye projekt baby.

Men sagen er den, at min mand og jeg er lige begyndt på projekt baby, jeg tog en test i sidste uge, men negativ.

I dag har jeg det bare så skidt, præcis ligesom ved min første graviditet, kvalme, og ondt i maven, ved ikke om jeg er sulten eller dårlig

Igår efter sex, blødte jeg så lidt og har haft lidt PMS lignende jag i underlivet, men jeg blødte også de 3 første måneder ved min første graviditet ...

Jeg har ikke tage nogle test, for jeg ved ikke om det bare er min krop der ikke er helt på toppen i dag, eller om der alligevel kunne være en babs?
Min PMS burde komme i starten/midten af næste uge.
Vi har ikke så mange penge, så kan ikke købe en graviditet test, før vi får løn vildt frustrende, måske jeg bare skulle se tiden an..... 

man kan købe en test i netto til 40 kr der er 2 tests i, det er da rimelig billigt

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

man kan købe en test i netto til 40 kr der er 2 tests i, det er da rimelig billigt

Ja, det er også dem vi plejer at købe, men vi har virkelig ingen penge tilbage andet end til mad i dette mdr.

Anmeld

21. juni 2011

frejagirl

man kan godt bløde lidt selv om man er gravid og held og lykke med jeres projekt

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

frejagirl skriver:

man kan godt bløde lidt selv om man er gravid og held og lykke med jeres projekt

tak,

Man kan vel gå op til lægen og få taget en test gratis ik?

Anmeld

21. juni 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

tak,

De vil nok ikke se dig før du har testet positiv.

Jeg testede positiv for 14 dage siden og mig vil de først se om 14 dage.

Så du må vist bare væbne dig med tålmodighed, hvis du ikke har råd til test nu

Anmeld

21. juni 2011

Rockertand

Anonym skriver:

tak,

- eller også kan du vente til I har råd til at købe en test?

Det koster samfundet forholdsvis mange penge, at du skal have en lægetid for at få taget en graviditetstest, fordi du ingen penge har - og du fejler jo heller ikke noget, så du optager en tid for en syg patient. Beklager, men jeg synes bare ikke, at det er i orden.

(Held og lykke med projektet)

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

De vil nok ikke se dig før du har testet positiv.

Jeg testede positiv for 14 dage siden og mig vil de først se om 14 dage.

Så du må vist bare væbne dig med tålmodighed, hvis du ikke har råd til test nu

Hvis man tester positiv derhjemme, så er der vel ingen grund til at få det testet hos lægen også
Men ja, jeg må nok vente og håbe der er noget derinde, puha så er det lortet ikke at have så mange penge

Anmeld

21. juni 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hvis man tester positiv derhjemme, så er der vel ingen grund til at få det testet hos lægen også
Men ja, jeg må nok vente og håbe der er noget derinde, puha så er det lortet ikke at have så mange penge

Sådan er det vist bare. Jeg har mindst 10 test liggende der er positive, jeg skal ned og lave urin prøve og teste af ligevel, tror det er normal procedure

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Sådan er det vist bare. Jeg har mindst 10 test liggende der er positive, jeg skal ned og lave urin prøve og teste af ligevel, tror det er normal procedure

Når okay, det fik jeg bare ikke gjort med den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.