Er "ny" herinde.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

MSP08

[IMG]http://i55.tinypic.com/2cx9268.jpg[/IMG]

[IMG]http://i54.tinypic.com/27yo00j.jpg[/IMG]

Og så lige billeder af mine dejlige unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

MSP08

Hmm Hvordan sætter man billeder ind ?

hjalte

Anmeld

21. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Velkommen til...

Du skal gå ind under din profil helt oppe på siden trykke på den også under fotomappen der kan du sætte billeder ind hvis du ikke har funde ud af det*SS*.

Mvh Henriette

Anmeld

21. juni 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
MSP08 skriver:

Har dog kigget med et stykke tid

Er en ung mor på 21 år Har Malou fra 15/8 2008, og lille Hjalte fra 28/6 2010. Bor alene med dem, er dog stadig kæreste med deres far, vi håber på en dag at finde ud af det sammen igen, det var dog slet ikke holdbart at bo sammen, da vi skændes konstant, desværre.

Lige nu arbejder jeg for Hillerød kommune, til august vender jeg dog tilbage til Hillerød handelsskole, for at læse videre til lægesekretær.

Håber i vil tage godt imod mig

Velkommen

Håber du vil holde af siden ligesom så mange andre gør, inkl. undertegnede, og at du vil få mange gode debatter herinde.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

21. juni 2011

Fru.Mäes <3

Velkommen til - vil bare lige informere dig om at www.baby.dk er en VÆRRE tidsrøver Krams Rikke

Anmeld

21. juni 2011

Nalle

Velkommen til

Er selv ungmor til to skønne børn

Anmeld

22. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MSP08 skriver:

Er en ung mor på 21 år Har Malou fra 15/8 2008, og lille Hjalte fra 28/6 2010. Bor alene med dem, er dog stadig kæreste med deres far, vi håber på en dag at finde ud af det sammen igen, det var dog slet ikke holdbart at bo sammen, da vi skændes konstant, desværre.

Lige nu arbejder jeg for Hillerød kommune, til august vender jeg dog tilbage til Hillerød handelsskole, for at læse videre til lægesekretær.

Velkommen til 

Anmeld

22. juni 2011

metski83

MSP08 skriver:

Velkommen til :-) Bare vent, du bliver afhængig af siden.

Anmeld

22. juni 2011

maria_wlt

Velkommen Vi er vilde med nye medlemmer herinde...

Anmeld

22. juni 2011

CamillaSoefelt

MSP08 skriver:

Halløj og velkommen:-)!

Er lidt nysgerrig både fordi vi begge har jævnaldrende børn, men i den grad osse fordi jeg starter på Hillerød handelsskole og også gerne vil læse til lægesekretær:0)! Hvor langt er du i forløbet?

Og hvor bor du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.