......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Mettefpigen

Hej tøser....

Har lige brug for at komme ud med det... Var til 3D scanning i sidste uge og alt så helt fint ud, bortset fra at hun synes at bassens tarme så lidt store ud.. Så hun sendte mig på sygehuset for at få taget en scanning for en sikkerheds skyld...

Var så til scanning i dag og de kunne godt se det.. Overlægen mente at det kunne være en tarmforsnævring men kunne ikk sige noget med sikkerhed før at jeg føder.. Skal til scanning om 4 uger igen for at se om det er blevet bedre eller værre...

Er bare ked af det, og kan ikk rigtig tænke... Ved godt det ikk er noget vildt alvorligt, men synes sku stadig det er lang tid at "vente"..... Havde bare lige brug for at komme ud med det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Nettemor

ville ikke hoppe videre uden at gi dig en

håber at det ikke er noget. (og hvis det skulle ske at være noget så er det rart de ved det med det inden fødslen)

Anmeld

21. juni 2011

Mettefpigen

nettemor skriver:

ville ikke hoppe videre uden at gi dig en

håber at det ikke er noget. (og hvis det skulle ske at være noget så er det rart de ved det med det inden fødslen)

Tak tak

Jaa det er det... 100%.. Håber også de finder ud af noget til næste scanning.....

Anmeld

21. juni 2011

Mor-til-asta-09

du skal lige have et

Håber ikke der er noget med den lille bebs, alle fingre er krydset

Anmeld

21. juni 2011

Mettefpigen

Mor-til-asta-09 skriver:

du skal lige have et

Håber ikke der er noget med den lille bebs, alle fingre er krydset

Tak tak

Anmeld

22. juni 2011

Nettemor

Mettefpigen skriver:

Tak tak

Jaa det er det... 100%.. Håber også de finder ud af noget til næste scanning.....

jeg  alt hvad jeg har, for jer!

Anmeld

22. juni 2011

SussieThyssen

Et knus fra mig til dig, og så krydser jeg fingre for at der intet som helst er. 

Men godt at man er obs på den slags ting, så man kan tage forbehold for det og holde øje med din bebs.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juni 2011

Mettefpigen

nettemor skriver:

jeg  alt hvad jeg har, for jer!

Tak tak

Anmeld

22. juni 2011

Mettefpigen

SussieThyssen skriver:

Et knus fra mig til dig, og så krydser jeg fingre for at der intet som helst er. 

Men godt at man er obs på den slags ting, så man kan tage forbehold for det og holde øje med din bebs.

Kærligst
Sussie

Jaa det er 100% bedre at de har fundet ud af det nu end til fødslen...

Men stadig ikk lige det man går og håber på sker...

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.