Mens efter graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. december 2008

M&F&C

Jeg kan godt huske der har været en tråd om det før ... men kan ik finde den ?
Nå, men jeg ville egentlig høre... Er det normalt at når man har haft menstraution første gang efter fødslen, at den så ikke kommer "til tiden" måneden efter ??

Det er nemlig en måned + et par dage siden jeg havde det første gang..

God weekend til jer alle....

Malene med en skøn prinsesse på 3½ måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

twinboys

Det er vidst meget forskelligt... Man skal bare huske at man sagtens kan blive gravid, hvis man ikke beskytter sig efter en fødsel til man får startet op på p-piller igen...

Majbritt

Anmeld

5. december 2008

M&F&C

twinboys skriver:

Det er vidst meget forskelligt... Man skal bare huske at man sagtens kan blive gravid, hvis man ikke beskytter sig efter en fødsel til man får startet op på p-piller igen...

Majbritt

Ja det er jo lige netop derfor jeg går og venter på det kommer - så jeg kan få startet på dem igen!

Anmeld

5. december 2008

twinboys

MaleneP skriver:

Ja det er jo lige netop derfor jeg går og venter på det kommer - så jeg kan få startet på dem igen!

Smiler ja det tænkte jeg nok, men jo mere man går og venter og tænker på den, jo længere tid tager det for den at komme... Majbritt

Anmeld

5. december 2008

M&F&C

twinboys skriver:

Smiler ja det tænkte jeg nok, men jo mere man går og venter og tænker på den, jo længere tid tager det for den at komme... Majbritt

Godt der er nok at se til i weekenden så

God weekend til dig Majbritt (og god jul )

Anmeld

5. december 2008

twinboys

Og god jul til dig også...

Majbritt

Anmeld

5. december 2008

ekzunz

Her gik der et par måneder efter første mens inden den blev rigtig regelmæssig igen. Så i min verden er det helt normalt

Rikke

Anmeld

5. december 2008

MorCamilla

Jeg tror det er meget normalt, da ens krop lige skal finde "mønsteret" igen efter en fødsel...

(der gik næsten et år for mig, før det var "på plads" igen... )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.