legetøj en 1 år ikke kan undvære ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

liwsmor

vi ville gerne købe en god fødselsdagsgave til vores datter, nu hvor hun bliver et år.. og vi ville gerne købe noget legetøj, da vi kan mærke på hende at hendes legetøj kede hende.. 

så ville jeg hører om hvad kan en 1 år ikke undvære af legetøj ?efter jeres mening..

hav en dejlig aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Svenne

Min søn er 13 måneder. Han kan under ingen omstændigheder undvære sin bolde!! Alle størrelser, materialer - bare de kan sparkes til, kastes med og trille... Men om det allerede er en drenge-ting med det fodbold, ved jeg ikke

Ellers er han også glad for puttekasser lige nu.. Klodser i forskellige farver og former, som skal puttes i de rigtige huller.

Han kører også meget på sin motorik-scooter. Den er alletiders!!

Anmeld

21. juni 2011

Koen.

jeg vil os sige BOLDE Min datter er 14 mdr og det er bare det bedste..

ellers os de der zhu zhu hamster, min datter elsker at bruge timer på at jagte den

Anmeld

21. juni 2011

Sabine...!

Tanja. skriver:

jeg vil os sige BOLDE Min datter er 14 mdr og det er bare det bedste..

ellers os de der zhu zhu hamster, min datter elsker at bruge timer på at jagte den

IV IV... elsker Lærkes Zuzu hamster... Fraya må også eje en (læs Fraya´s mor må eje)

Anmeld

21. juni 2011

Koen.

Kravlenissen10-12-10 skriver:

IV IV... elsker Lærkes Zuzu hamster... Fraya må også eje en (læs Fraya´s mor må eje)

jeps, de er det bedste lege tøj (de har tilbud i br pt på dem )

Anmeld

21. juni 2011

serinasmor

serina og drengene i dp leger rigtig meget med store plastikbiler og traktorer ( gerne dem med anhænger ) og så kører de på scooter og spiller bold ... de er mellem 15 og 18 mdr ... og sådan har det set ud siden april

ellers er en plastik legetøjs mobiltelefon et hit

nårh ja ... og alt med lyde ( dem er forældrene dog ved at blive godt trætte af)

havde så i øvrigt overset at du havde en pige ... hun skal da selvfølgelig have sin første dukke og en dukkeseng eller dukkevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.