er så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

IHvorfor er det når kvinder har fridag eller ferie så vil man bruge det på familien og hygge med manden . Når manden har fridag så vil han heller bruge det på sine venner og være ude uden kæresten . Er det fordi de trætte af kæresten?

Min mand har endelig ferie og jeg troede vi sku lave hygge sammen men vi har brugt to af dagene på ku ordne papir arbejde og ikke andet hvor jeg har ønsket mig længe at tage safaripark det aldrig blevet til noget og i dag siger han at han tager møg besøger sine venner i en anden by og hvad skal jeg så? Det tænker han ikke på . Jeg skal bar være hjemme op passe vores barn . Han tager bilen så jeg kan intet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Fenja09

Nu er det ikke alle mænd der hellere vil være sammen med vennerne end kæresten - tror mange mænd ligeså vel som kvinder kan have brug for at få lidt luft og komme lidt væk hjemmefra. Så nej tror ikke at det nødvendigvis betyder at manden er træt af kæresten derhjemme. Har du prøvet at snakke med ham om dine forventninger til ferien? Og hvad du godt kunne tænke dig at lave?

I kan jo godt lave lidt af hvert, så i både nyder hinanden og noget sammen og så manden også får lidt mande-hørm.

/Fenja

Anmeld

21. juni 2011

merle2010

kan VIRKELIG godt følge dig.. sådan er det osse herhjemme jeg SAVNER familie hygge... bare mig, manden og børnene.. uden der skal komme hans venner rendende hele tiden, uden han skal alt muligt hele tiden..

Anmeld

21. juni 2011

SussieThyssen

IHvorfor er det når kvinder har fridag eller ferie så vil man bruge det på familien og hygge med manden . Når manden har fridag så vil han heller bruge det på sine venner og være ude uden kæresten . Er det fordi de trætte af kæresten?

Min mand har endelig ferie og jeg troede vi sku lave hygge sammen men vi har brugt to af dagene på ku ordne papir arbejde og ikke andet hvor jeg har ønsket mig længe at tage safaripark det aldrig blevet til noget og i dag siger han at han tager møg besøger sine venner i en anden by og hvad skal jeg så? Det tænker han ikke på . Jeg skal bar være hjemme op passe vores barn . Han tager bilen så jeg kan intet

En enkelt feriedag sammen med vennerne kan du vel godt unde ham..ellers er det da umådeligt egoistisk af dig, vil jeg nu mene.

Men derudover..hvis han kun havde en fridag i lang tid, så ville det være noget ganske andet.

Så uden at kende til jeres forhold...så synes jeg da at du skal tage jeres samliv op til revision...for du lyder ikke særligt lykkelig i dit valg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. juni 2011

Nalle

Det er langt fra alle mænd der er sådan, min er ikke!

Ved han du har det sådan?

Anmeld

22. juni 2011

smølfine

Jeg tænker, at det kunne være en god idé at lave en forventningsafstemning inden en ferie. Sætte jer ned sammen og snakke om, hvad I hver især kunne tænke jer at lave i ferien og så prøve at se om, I ikke begge kan få opfyldt jeres ønsker og behov. Hvis I har en hel uge sammen, er der jo rigeligt tid til både at se venner hver for sig og tage på ture.

Håber I får en god ferie begge to resten af tiden.

Anmeld

22. juni 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

du tager bilen og aflevere ham hos hans ven. Derefter køre du og dit barn til Safaripark og når I har set det og spist så meget is, at I er ved at revne, så henter I din mand.

Anmeld

22. juni 2011

Ellie79

Min kæreste elsker at være sammen som familie - Men vi plejer at aftale hvilket forventninger vi har til hinanden og som regl vil han gerne tage en aften ud til at drikke nogle øl og hygge med venner, og det synes jeg bestemt også der skal være plads til... Jeg vil jo også gerne have en dag/aften med veninderne og det giver ferien jo netop plads til. Her priotere vi også at have en far/datter dag og mor/datter dag, så idag har du tid med dit skønne barn også tager kærsten måske en far/barn dag hvor du går på café og hygger.

Så tror ikke det er fordi han ikke vil være familie tror bare han tænker at nu er der tid til at nå alle de ting man fravælger i en travl hverdag. Så tag du bilen og kør ham hen til vennen så kan i jo aftale at du henter i aften eller han selv kommer hjem )

Anja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.