Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Giraffen skriver: Jeg har brugt den der beregner fra min-mave, synes de har de bedste. hvis du først bruger: http://www.min-mave.dk/beregn-aegloesning.htm kan du se hvor lang din cyklus er Bagefter kan du se terminsdato + hvor langt du er her: http://www.min-mave.dk/beregn-termin.htm
Jeg har brugt den der beregner fra min-mave, synes de har de bedste.
hvis du først bruger:
http://www.min-mave.dk/beregn-aegloesning.htm
kan du se hvor lang din cyklus er
Bagefter kan du se terminsdato + hvor langt du er her:
http://www.min-mave.dk/beregn-termin.htm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jo jo, kender den skam godt Jeg ved bare ikke om det jeg påregner som sidste mens måske var en implantatblødning istedet....Har nemlig haft uregelmæssig cyklus siden min spiral blev taget ud Jeg må lige ha fat i lægen og forhøre mig om en evt. terminsskanning, vil nemlig nødig gå glip af NF. (Et barn med Downs er nemlig ikke et vi skal beholde......)Ano99
Jo jo, kender den skam godt Jeg ved bare ikke om det jeg påregner som sidste mens måske var en implantatblødning istedet....Har nemlig haft uregelmæssig cyklus siden min spiral blev taget ud Jeg må lige ha fat i lægen og forhøre mig om en evt. terminsskanning, vil nemlig nødig gå glip af NF. (Et barn med Downs er nemlig ikke et vi skal beholde......)Ano99
gud nej ja så ka jeg godt se det
jeg mener at gyn kan måle på æg/embryo(staves) eller hvad det er på det tidspunkt og ud fra det se hvor langt du er, så du ikke misser NF
Giraffen skriver: gud nej ja så ka jeg godt se det jeg mener at gyn kan måle på æg/embryo(staves) eller hvad det er på det tidspunkt og ud fra det se hvor langt du er, så du ikke misser NF
Anonym skriver: Ja jeg må lige få styr på det. Netop nu er jeg bare i sommerhus, og kan derfor ikke lige komme op og tale med lægen.Overvejer emailkonsultation min mave er vokset til størrelsen jeg havde da jeg var 15 uger henne og jeg er ramt som jeg aldrig har været det før..... Måske er der to, måske er det modsatte køn af første gravi, måske er jeg bare enormt oppustet!?!? Jeg aner det ikke!!!Men tak for tippet ellers Mht udregneren /Ano99
Ja jeg må lige få styr på det. Netop nu er jeg bare i sommerhus, og kan derfor ikke lige komme op og tale med lægen.Overvejer emailkonsultation min mave er vokset til størrelsen jeg havde da jeg var 15 uger henne og jeg er ramt som jeg aldrig har været det før..... Måske er der to, måske er det modsatte køn af første gravi, måske er jeg bare enormt oppustet!?!? Jeg aner det ikke!!!Men tak for tippet ellers Mht udregneren /Ano99
uha ja det er nok svært at gisne om når hver graviditet er så individuel
Men e-mailkonsultationer er et godt supplement ellers kan du liste væk og ringe til dem
du må endelige give en update når du engang er ikke-anonym længere
Giraffen skriver: uha ja det er nok svært at gisne om når hver graviditet er så individuel Men e-mailkonsultationer er et godt supplement ellers kan du liste væk og ringe til dem du må endelige give en update når du engang er ikke-anonym længere
AnonymSem > 1. juli > 1. forsøg (1. barn) Positiv <3
ciliemil> 2 juli
C@mill@ > 3 juli Camilee > 5 juli ( 2. barn )
Mortilfreja > 5. Juli (2.barn)(er holdt op med at tælle forsøg)
1. forsøg (1. barn) lil > 5. juli > POSITIV
Fnuzor > 6 juli > 3 forsøg (1 barn) ..
StumpL > rigtig testdag d. 29. juni --> Negativ, men mens IKKE kommet, evt. pga. meget sent æl --> NY testdag d. 7. juli > 4. forsøg (barn nr. 1) MENS ER KOMMET
Anonym2barn: 9 Juli
Hyldeblomst > 9. juli > 2. forsøg (1. barn)
Vinker > 10. Juli > 2. forsøg (2. barn)
Masig > 10 juli (7. forsøg)
HenrietteBuchvaldt > 14 juli >2 forsøg (2.barn) GRAVID
Giraffen > 18. juli 3. forsøg (1. barn)
Metski83 > 19 juli > 6 forsøg
Sofiell89 > 20 juli > 2. forsøg 1. barn
Camilla >21 Juli. 3 forsøg (1 Barn) (har lige tilføjet Camilla ku se hun ikke havde gjort det   POSITIV
Kris89> 22 juli
Anonym2809> 22. juli > 3. forsøg (1. barn) Negativ -mens kommet i dag d. 25. juli
LotteN> 23. juli POSITIV
Kay>23 juli>tror jeg denne gang har haft æl
Peanut > 24. Juli. 2. forsøg. 1 barn.
Ellim > 24. Juli, 12. forsøg ca (barn nr 1) Anonym3gang>26 juli>1 forsøg (barn nr 3)
anonym.n > 27 juli > 3 forsøg
Frk. K >29 juli> 3 forsøg, (1 barn.)
anonym99 > 29 juli > 2 forsøg ( 2.barn )
Anonym skriver:
Giraffen > 18. juli 3. forsøg (1. barn) POSITIV
Giraffen skriver: AnonymSem > 1. juli > 1. forsøg (1. barn) Positiv <3 ciliemil> 2 juli C@mill@ > 3 juli Camilee > 5 juli ( 2. barn ) Mortilfreja > 5. Juli (2.barn)(er holdt op med at tælle forsøg) 1. forsøg (1. barn) lil > 5. juli > POSITIV Fnuzor > 6 juli > 3 forsøg (1 barn) .. StumpL > rigtig testdag d. 29. juni --> Negativ, men mens IKKE kommet, evt. pga. meget sent æl --> NY testdag d. 7. juli > 4. forsøg (barn nr. 1) MENS ER KOMMET Anonym2barn: 9 Juli Hyldeblomst > 9. juli > 2. forsøg (1. barn) Vinker > 10. Juli > 2. forsøg (2. barn) Masig > 10 juli (7. forsøg) HenrietteBuchvaldt > 14 juli >2 forsøg (2.barn) GRAVID Giraffen > 18. juli 3. forsøg (1. barn) POSITIV Metski83 > 19 juli > 6 forsøg Sofiell89 > 20 juli > 2. forsøg 1. barn Camilla >21 Juli. 3 forsøg (1 Barn) (har lige tilføjet Camilla ku se hun ikke havde gjort det   POSITIV Kris89> 22 juli Anonym2809> 22. juli > 3. forsøg (1. barn) Negativ -mens kommet i dag d. 25. juli LotteN> 23. juli POSITIV Kay>23 juli>tror jeg denne gang har haft æl Peanut > 24. Juli. 2. forsøg. 1 barn. Ellim > 24. Juli, 12. forsøg ca (barn nr 1) Anonym3gang>26 juli>1 forsøg (barn nr 3) anonym.n > 27 juli > 3 forsøg Frk. K >29 juli> 3 forsøg, (1 barn.) anonym99 > 29 juli > 2 forsøg ( 2.barn )
STORT tillykke
Håber jeg er ligeså heldig i næste måned og der kommer to skønne streger En dejlig tid til dig.
Varme kram fra Anonym2809
JonasMama2010 skriver: åh jeg har dog fået mig en positiv ÆL. så kan først teste i den 11. august
åh jeg har dog fået mig en positiv ÆL. så kan først teste i den 11. august
tror jeg havde ÆL d. 19 juli... så jeg må også lige vente fjorten dage ekstra
men hellere det end mens
AnonymSem > 1. juli > 1. forsøg (1. barn) Positiv <3 ciliemil> 2 juli C@mill@ > 3 juli Camilee > 5 juli ( 2. barn ) Mortilfreja > 5. Juli (2.barn)(er holdt op med at tælle forsøg) 1. forsøg (1. barn) lil > 5. juli > POSITIV Fnuzor > 6 juli > 3 forsøg (1 barn) .. StumpL > rigtig testdag d. 29. juni --> Negativ, men mens IKKE kommet, evt. pga. meget sent æl --> NY testdag d. 7. juli > 4. forsøg (barn nr. 1) MENS ER KOMMET Anonym2barn: 9 Juli Hyldeblomst > 9. juli > 2. forsøg (1. barn) Vinker > 10. Juli > 2. forsøg (2. barn) Masig > 10 juli (7. forsøg) HenrietteBuchvaldt > 14 juli >2 forsøg (2.barn) GRAVID Giraffen > 18. juli 3. forsøg (1. barn) Metski83 > 19 juli > 6 forsøgNEGATIV igen igen igen Sofiell89 > 20 juli > 2. forsøg 1. barn Camilla >21 Juli. 3 forsøg (1 Barn) (har lige tilføjet Camilla ku se hun ikke havde gjort det POSITIV Kris89> 22 juli Anonym2809> 22. juli > 3. forsøg (1. barn) LotteN> 23. juli POSITIV Kay>23 juli>tror jeg denne gang har haft æl Peanut > 24. Juli. 2. forsøg. 1 barn. Ellim > 24. Juli, 12. forsøg ca (barn nr 1) Anonym3gang>26 juli>1 forsøg (barn nr 3) anonym.n > 27 juli > 3 forsøg Frk. K >29 juli> 3 forsøg, (1 barn.) anonym99 > 29 juli > 2 forsøg ( 2.barn )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128