Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babylil skriver: ciliemil> 2 juli C@mill@ > 3 juli Camilee > 5 juli ( 2. barn ) Mortilfreja > 5. Juli (2.barn)(er holdt op med at tælle forsøg) StumpL > rigtig testdag d. 29. juni --> Negativ, men mens IKKE kommet, evt. pga. meget sent æl --> NY testdag d. 7. juli > 4. forsøg (barn nr. 1) Anonym2barn: 9 Juli Vinker > 10. Juli > 2. forsøg (2. barn) Masig > 10 juli (7. forsøg) Metski83 > 19 juli > 6 forsøg Kris89> 22 juli LotteN> 23. juli anonym.n > 27 juli > 3 forsøg Anonym2809> 22. juli > 3. forsøg (1. barn) anonym99 > 29 juli > 2 forsøg ( 2.barn ) Sofiell89 > 20 juli > 2. forsøg 1. barn AnonymSem > 1. juli > 1. forsøg (1. barn) Positiv <3 Hyldeblomst > 9. juli > 2. forsøg (1. barn) HenrietteBuchvaldt > 14 juli >2 forsøg (2.barn) Anonym3gang>26 juli>1 forsøg (barn nr 3) Frk. K >29 juli> 3 forsøg, (1 barn.) Fnuzor > 6 juli > 3 forsøg (1 barn) .. Babylil > 5. juli > 1. forsøg (1. barn) POSITIV
ciliemil> 2 juli
C@mill@ > 3 juli Camilee > 5 juli ( 2. barn )
Mortilfreja > 5. Juli (2.barn)(er holdt op med at tælle forsøg)
StumpL > rigtig testdag d. 29. juni --> Negativ, men mens IKKE kommet, evt. pga. meget sent æl --> NY testdag d. 7. juli > 4. forsøg (barn nr. 1)
Anonym2barn: 9 Juli
Vinker > 10. Juli > 2. forsøg (2. barn)
Masig > 10 juli (7. forsøg) Metski83 > 19 juli > 6 forsøg
Kris89> 22 juli
LotteN> 23. juli anonym.n > 27 juli > 3 forsøg
Anonym2809> 22. juli > 3. forsøg (1. barn)
anonym99 > 29 juli > 2 forsøg ( 2.barn )
Sofiell89 > 20 juli > 2. forsøg 1. barn
AnonymSem > 1. juli > 1. forsøg (1. barn) Positiv <3
Hyldeblomst > 9. juli > 2. forsøg (1. barn)
HenrietteBuchvaldt > 14 juli >2 forsøg (2.barn)
Anonym3gang>26 juli>1 forsøg (barn nr 3)
Frk. K >29 juli> 3 forsøg, (1 barn.)
Fnuzor > 6 juli > 3 forsøg (1 barn) ..
Babylil > 5. juli > 1. forsøg (1. barn) POSITIV
Stort tillykke
Hvad gjorde du???
Varme knus fra anonym2809
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Stort tillykke Hvad gjorde du??? Varme knus fra anonym2809
Jeg tror ikke, at jeg gjorde noget specielt?
Men hvis du tænker på hvilken måde jeg har omlagt min livsstil, så kan jeg sige, at jeg ikke har drukket alkohol flere måneder før opstart af fertilitetsbehandlingen. Jeg ryger naturligvis heller ikke. Så tager jeg fiskeolie og folinsyre hver dag. Dyrker faktisk ikke motion og spiser meget slik, så det er knapt så godt Ellers har jeg forholdt mig rigtig meget i ro efter æo. Jeg har nok været rigtig heldig, at det lykkedes for os i første forsøg, men lad os nu se om det hænger ved...
Babylil skriver: Jeg tror ikke, at jeg gjorde noget specielt? Men hvis du tænker på hvilken måde jeg har omlagt min livsstil, så kan jeg sige, at jeg ikke har drukket alkohol flere måneder før opstart af fertilitetsbehandlingen. Jeg ryger naturligvis heller ikke. Så tager jeg fiskeolie og folinsyre hver dag. Dyrker faktisk ikke motion og spiser meget slik, så det er knapt så godt Ellers har jeg forholdt mig rigtig meget i ro efter æo. Jeg har nok været rigtig heldig, at det lykkedes for os i første forsøg, men lad os nu se om det hænger ved...
Okay
Jeg har heller ikke drukket alkohol i et stykke tid nu, dyrker motion og har lagt mine kostvaner om... meeen det ski sukker finder alligevel vej til mig Så er super glad for at høre, at det ikke er det der nødvendigvis har betydning
Er super glad på jeres vegne
Håber jeres lille spir bliver i maven og vokser sig stort, sundt og rask
Mange varme kram fra anonym2809
Anonym skriver: Okay Jeg har heller ikke drukket alkohol i et stykke tid nu, dyrker motion og har lagt mine kostvaner om... meeen det ski sukker finder alligevel vej til mig Så er super glad for at høre, at det ikke er det der nødvendigvis har betydning Er super glad på jeres vegne Håber jeres lille spir bliver i maven og vokser sig stort, sundt og rask Mange varme kram fra anonym2809
He he er glad for at kunne hjælpe lidt. Ved snart ikke, hvad der har betydning og hvad der ikke har betydning, det er en jungle efterhånden. Men tror nu alligevel at det vigtigste er, at man har det godt med sig selv og trives/er glad
Camilla >21 Juli. 3 forsøg (1 Barn)
Babylil skriver:
Camilla >21 Juli. 3 forsøg (1 Barn) (har lige tilføjet Camilla ku se hun ikke havde gjort det )
Giraffen > 18. juli 3. forsøg (1. barn)
Iiih sikke mange dejlige positive allerede
Tillykke til jer allesammen
StumpL > rigtig testdag d. 29. juni --> Negativ, men mens IKKE kommet, evt. pga. meget sent æl --> NY testdag d. 7. juli > 4. forsøg (barn nr. 1) MENS ER KOMMET
stumpL skriver: StumpL > rigtig testdag d. 29. juni --> Negativ, men mens IKKE kommet, evt. pga. meget sent æl --> NY testdag d. 7. juli > 4. forsøg (barn nr. 1) MENS ER KOMMET
øv øv øv
er så frustrerende når man er gået over tid og der så alligevel ikke er noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128