hej
håber i kan give mig nogle gode råd, for jeg ved ikke hvad jeg skal gøre???
vi har en dreng på 4 som er utrolig aktiv, har svært ved at fordybe sig i leg...
hjemme er det ikke det store problem, men der er også mere ro omkring ham, det er i bh problemet opstår, han er alt for aktiv, har alle antenderne ude, vil gerne være med i det hele, og har svært ved at fordybe sig i en leg..
skal nu til samtale med bh, og jeg aner ikke hvad jeg skal sige??? aner ikke hvad vi skal gøre, der er en ergoterapeut knyttet til ham, men der er jo lang vente tid, og han har været skrevet op siden dec. og vi har stadig ikke hørt om nogen dato:
han laver nogle gange dumme ting i bh, så som sjaske med vand i badeværelset, sparke til legetøjet m.m. og han ved skam også at det er forkert, men hvad gør vi lige??
jeg aner ikke hvordan man får ro over ham, og tror vist heller ikke rigtig de gør det i bh, føler ihvertifald at de griber i hårstrå...
der har været en psykolog for at opserverer, men det eneste vi fik ud af det var at vi skulle få tilknyttet en ergo ja, den venter vi jo så på ... men ellers var han jo bare en serdeles aktiv dreng :-)
og hvad er der så i vejen med det??? bh mener jo bare ikke at han kan side stille i skolen, som han evt skal i, til næste år???
HJÆLP andre der har oplevet noget lig. og som har prøvet noget der virker, eller er der nogle der er børne psykologer/ergoer som kan hjælpe... syntes det er meget fustrerende :-(
klem og håber på hjælp :-) majbrit