svamp i bryst? trøske...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg oplever ind imellem ved brystet det stikker helt vildt som nåle der stikker i min ene brystvorte, og får sådan lyst til at krumme tæer!! Men det er ikke hele tiden kun ind imellem, og så blir min vorte lidt lilla og mørkerød skær..

Nu har jeg så oplevet min datter har meget belægning på tungen og lidt under læberne, tror i det er trøske og har jeg svamp i brystet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

fif

Anonym skriver:

Jeg oplever ind imellem ved brystet det stikker helt vildt som nåle der stikker i min ene brystvorte, og får sådan lyst til at krumme tæer!! Men det er ikke hele tiden kun ind imellem, og så blir min vorte lidt lilla og mørkerød skær..

Nu har jeg så oplevet min datter har meget belægning på tungen og lidt under læberne, tror i det er trøske og har jeg svamp i brystet??

Hej..

Ja, det ku det måske godt være, jeg kan huske jeg oplevede det samme med stikken, så jeg gik til lægen og fik derefter creme, som gjorde at det hurtigt gik væk igen!! Min pige havde heldigvis ikke noget u munden, men sys da du sku ringe til lægen....

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

tak for svar, jeg ringede til lægen som ikke mente jeg havde noget i brystet. men har derfor fået noget til lillepigen som hun skal have på sin sut 4 gange dagligt og det har allerede hjulpet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.