Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg leder og leder efter billigt drengetøj, men jeg synes bare ikke at jeg kan finde noget. Er der nogle herinde som har noget drengetøj i str. 92 og der efter liggende og fylde som de gerne vil af med??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
132319 skriver: Jeg har lidt i 98 med ved ikke om det er for stort? Blot fordi du skrev "92 og op"
Jeg har lidt i 98 med ved ikke om det er for stort? Blot fordi du skrev "92 og op"
Jamen alt har egentlig interresse hvis det er billigt. Vi har et rimelig stramt budget nemlig
hc=k skriver: Jamen alt har egentlig interresse hvis det er billigt. Vi har et rimelig stramt budget nemlig
132319 skriver: Jeg tager lidt billeder når min datter sover eftermiddagslur
Jeg tager lidt billeder når min datter sover eftermiddagslur
Okay det lyder rigtig godt
hc=k skriver: Okay det lyder rigtig godt
Jeg har også en dejlig pakke med drenge tøj i str 92-98 til billig penge. Jeg kan desværre ikke sætte billeder ind har men du kan give mig den mail så kan jeg sende til dig
Hilsen Joan
Joan ( Smallie ) skriver: Jeg har også en dejlig pakke med drenge tøj i str 92-98 til billig penge. Jeg kan desværre ikke sætte billeder ind har men du kan give mig den mail så kan jeg sende til dig Hilsen Joan
Hvad skal du have for det?
350 kr for 14 korte 6 lange bodyer 1 tyk og 1 tynd trøje 2 korte trøjer 2 cardigan 1 jogging sæt 2 skjorter ( den ene ida T med hajer) 7 par bukser og 1 natsæt
Joan ( Smallie ) skriver: 350 kr for 14 korte 6 lange bodyer 1 tyk og 1 tynd trøje 2 korte trøjer 2 cardigan 1 jogging sæt 2 skjorter ( den ene ida T med hajer) 7 par bukser og 1 natsæt
Jeg skal lige snakke med min kæreste og så vender jeg tilbage er det okay?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128