Min kæreste vil ikke ha' ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

at jeg trykker på maven. Og da vi var ved JM den anden dag, skulle hun jo mærke hvordan baby lå osv, og så trykker hun jo rimelig meget på maven - og han blev næsten skide sur.

Han er simpelthen så bange for at der sker baby noget. Jeg fik JM til at forklare ham at det var helt ufarligt, og har selv forsøgt mig utal af gange. Men han bliver sur når jeg trykker på maven for at mærke baby. 

Han vil kun selv ligge hånden blødt på maven for at mærke.

What to do? Skal jeg bare ignorere det? Har endda fået andre piger, der har været gravide, til at prøve at forklare ham det..

-Det er jo lidt pinligt at han bliver gal når vi er ved JM fordi hun trykker på maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

sabrina89

Det vil min kæreste heller ikke ha. Han bliver tosset hvis jeg trykker på min mave. Også selvom han har været med til scanning og har set hvordan de maser scanneren ind i maven. Tror bare at vi skal være glade for deres bekymring det viser bare hvor glade de er for den lille baby

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

sabrina89 skriver:

Det vil min kæreste heller ikke ha. Han bliver tosset hvis jeg trykker på min mave. Også selvom han har været med til scanning og har set hvordan de maser scanneren ind i maven. Tror bare at vi skal være glade for deres bekymring det viser bare hvor glade de er for den lille baby

Ja, det er jo lige det!

- Men jeg synes bare det er virkelig pinligt, at han bliver sur på JM når vi er der  

Men må nok bare vænne mig til det

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911

Det bekymre min kæreste sig ikke om, når jeg selv gør det... Så snart vores datter nærmer sig maven, bliver han helt hys, for han ved hvor voldsom hun er... 

Hvor jeg der imod viser på hendes egen mave og min hvordan man gør det... 

Hvad du lige skal gøre i den situation, ved jeg ikke lige, tror ikke det ændre sig.. 

Anmeld

21. juni 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Ej hvor sødt 

Hvis ikke en jordmoder kan forklare ham det så han kan forstå det, så er der nok ingen der kan. Jeg tror bare du skal være glad for, at han passer på den lille guldklump, så godt som han kan, også selvom der ingen fare er

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Det bekymre min kæreste sig ikke om, når jeg selv gør det... Så snart vores datter nærmer sig maven, bliver han helt hys, for han ved hvor voldsom hun er... 

Hvor jeg der imod viser på hendes egen mave og min hvordan man gør det... 

Hvad du lige skal gøre i den situation, ved jeg ikke lige, tror ikke det ændre sig.. 

Nej, det tror jeg nu heller ikke at det gør Han er nok bare overbeskyttende 

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Nej, det tror jeg nu heller ikke at det gør Han er nok bare overbeskyttende 

Ja jeg tror også det er sådan noget... 

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Ej hvor sødt 

Hvis ikke en jordmoder kan forklare ham det så han kan forstå det, så er der nok ingen der kan. Jeg tror bare du skal være glad for, at han passer på den lille guldklump, så godt som han kan, også selvom der ingen fare er

Nej, muligvis ikke Hehe

Anmeld

22. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

sådan er min kæreste også
bare når jeg prikker lidt blir han så nervøs.. og når han har en hånd på min mave - mærkes det næsten ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.