Ville I gøre det??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

Hejsa piger.

Jeg sidder i den situation at jeg dater en mand, som desværre har en rigtig uheldig fortid.
Han er blevet smidt ud af sin egen familie fordi han er familiens sorte får. Han har nogle gamle pletter på sin straffeatest, og han har taget mange stoffer i sin tidlige ungdom.
Han har fået konstateret posttraumatisk stress for nylig og han lider meget ad nogle traumer fra sin barndom.

MEN, han er verdens dejligste mand, og han er virkelig faldet til ro. Han er super god sammen med mit barn og han vægter os SÅ højt.
Jeg er bare så meget i tvivl når jeg nu ser på hvordan han har levet en gang.

Hvad ville I gøre i sådan en situation????!

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

Hejsa piger.

Jeg sidder i den situation at jeg dater en mand, som desværre har en rigtig uheldig fortid.
Han er blevet smidt ud af sin egen familie fordi han er familiens sorte får. Han har nogle gamle pletter på sin straffeatest, og han har taget mange stoffer i sin tidlige ungdom.
Han har fået konstateret posttraumatisk stress for nylig og han lider meget ad nogle traumer fra sin barndom.

MEN, han er verdens dejligste mand, og han er virkelig faldet til ro. Han er super god sammen med mit barn og han vægter os SÅ højt.

På forhånd tak for svar

det er jo sådan at mænd godt kan forandre sig. så hvordan hans fortid ser ud ja sådan er den jo nu gang men det er jo hvordan han er den dag i dag..

det er bare min mening.

Anmeld

21. juni 2011

B&J

Jamen det andet er jo fortid ved så ikke med den sygdom nu hvad det lige het går ud på men kan ikke se hvorfor du ikke skulle være sammen med ham

følg dit hjerte

Anmeld

21. juni 2011

RiUL

Jeg ville ikke tænke på fortiden! Jeg ville gøre hvad jeg føler for, og følge mit hjerte - så kan du være sikker på at du træffer det rette valg for dig

Og du skriver jo at han er verdens dejligste mand, og at han er faldet meget til ro - mon ikke du selv har givet dig svaret der?

Og lad være med at tænke på hvad andre vil synes og tænker om ham, så længe at DU føler for det 

Anmeld

21. juni 2011

kimfrit

Folk har tendens til at falde tilbage i de gamle spor når tingene ikke går som de skal, så du skal nok tænke over om det er noget du ville kunne leve med, hvis det skete.

Men ellers gå langsomt frem, indtil du er 100000000000000000000000000000000000000000000000000% sikker, mest for dit barn skyld

Pøj pøj med det

Anmeld

21. juni 2011

1000Ben

Man kan godt have haft en uheldig fortid, som så leder til uheldige beslutninger i livet, simpelt fordi man ikke har haft nogle til at lære én hvad der er rigtigt og forkert. - men alle fortjener en chance i livet og måske er DU og dit barn den chance han har brug for - men går det ned af bakke lige pludselig, må du love dig selv ALTID at lade dit barn komme før dine følelser for ham. Håber på det bedste for Jer.....

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Hejsa piger.

På forhånd tak for svar

Jeg har selv kommet sammen med "et sort får"... Før vi fandt sammen, havde han været på end masse stoffer, været oppe og slås til uendelighed,... Blevet slået ned af hans bror op til flere gange... Det rørte ikke mig at han havde haft sådan en fortid, bare det ikke stod på mens jeg var sammen med ham... Det gjorde det heller ikke, før til sidst i forholdet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.