Stofbleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

annec

Hvor køber i stofbleer henne? Syntes de stofbleer fra Bilka og Babysam og sådan nogle steder, er i noget meget mærkeligt stof. Sådan noget helt tyndt noget, og det mærkes ikke særligt rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor køber i stofbleer henne? Syntes de stofbleer fra Bilka og Babysam og sådan nogle steder, er i noget meget mærkeligt stof. Sådan noget helt tyndt noget, og det mærkes ikke særligt rart

Jeg køber det i de forretninger du har nævnt. Men når de er vasket og kommer en tur i tumbleren er de super fine og bløde 

Anmeld

21. juni 2011

B&J

Jeg købe mine i name it der kunne jeg få 10 for en 100kr og de er super flotte også

Anmeld

21. juni 2011

annec

MoarHvidovre skriver:

Jeg køber det i de forretninger du har nævnt. Men når de er vasket og kommer en tur i tumbleren er de super fine og bløde 

Okay, så de bliver ikke ved med at være sådan?

Anmeld

21. juni 2011

annec

B&J skriver:

Jeg købe mine i name it der kunne jeg få 10 for en 100kr og de er super flotte også

Er de bløde så?

Anmeld

21. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
annec skriver:

Okay, så de bliver ikke ved med at være sådan?

Nej, det gør de ikke. De er stive når man køber dem. Men efter de er vasket og i tumbleren bliver de super fine og bløde

Anmeld

21. juni 2011

B&J

annec skriver:

Er de bløde så?

ikke når du pakker dem ud men man skal jo huske de er også fra frabrikken en tur i vaskemaskinen da der er farve på også i tøretumpleren sååå er de dejlig bløde det er mine tror også det er sådan med andre stofbleer

Anmeld

21. juni 2011

annec

MoarHvidovre skriver:

Nej, det gør de ikke. De er stive når man køber dem. Men efter de er vasket og i tumbleren bliver de super fine og bløde

Ja okay Tak for hjælpen

Anmeld

21. juni 2011

Ni-ko-li-ne

annec skriver:

hmmm vi har bare dem fra babysam.. hvis de tørre tumbles efter vaske er de fint bløde i lang tid synes jeg

Anmeld

21. juni 2011

Mikkel's mor <3

dem i har i superbrugsen er tykkere i stoffet.. men som de andre siger så bliver de anderledes efter de er vasket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.