Første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Mom2012

Hej Piger

Jeg ved godt, at det er meget individuelt, men jeg er meget nysgerrig på hvor langt i var henne i jeres første graviditet før det kunne ses?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Frk. Himmelblå

Hej dig

Jeg tror, jeg var ca. 14 uger henne. Måske lidt mindre, men det kommer lidt an på, hvor optimistisk man er, når man kigger sig i spejlet.
I starten er det meget oppustethed, det handler om, og det varer noget, før den lille bule bliver fast i det.

Anmeld

21. juni 2011

vitapigen

Jeg var omkring 15 uger henne før det kunne ses og jeg er i den tunge ende af normalvægtig

Anmeld

21. juni 2011

Fru Nielsen

Første gang var jeg ca 17 uger henne da man kunne se det på mig...

2 og 3 gang har man kunne se det allerede fra uge 10 ca......

Anmeld

21. juni 2011

Nynne88

Hmm, det kommer lidt an på hvor meget man skal kunne se . Maven bliver ofte også oppustet og sådan, men efter 15-16 uger kunne man da begynde at se lidt og efter uge 20 tog det fart . Var lidt under normal vægtig før.

Anmeld

21. juni 2011

Mom2012

SeptemberBaby skriver:

Hej dig

Jeg tror, jeg var ca. 14 uger henne. Måske lidt mindre, men det kommer lidt an på, hvor optimistisk man er, når man kigger sig i spejlet.
I starten er det meget oppustethed, det handler om, og det varer noget, før den lille bule bliver fast i det.

He he ja det har du nok ret i Så synes man nok det kan ses lidt

Anmeld

21. juni 2011

Mom2012

vitapigen skriver:

Jeg var omkring 15 uger henne før det kunne ses og jeg er i den tunge ende af normalvægtig

Tak for svar 

Anmeld

21. juni 2011

Fru Aagaard

Jeg er andengangs gravid og allerede i uge 6 havde jeg en fin bule,  ikke bare oppustet.. Men, en der var der døgnet rundt.

Var nødt til at fortælle det til arbejdet - fordi de kunne se det

Anmeld

21. juni 2011

Mom2012

Fru Nielsen skriver:

Første gang var jeg ca 17 uger henne da man kunne se det på mig...

2 og 3 gang har man kunne se det allerede fra uge 10 ca......

Ja det er noget af en forskel 2 og 3 gang!  

Anmeld

21. juni 2011

Mom2012

Nynne88 skriver:

Hmm, det kommer lidt an på hvor meget man skal kunne se . Maven bliver ofte også oppustet og sådan, men efter 15-16 uger kunne man da begynde at se lidt og efter uge 20 tog det fart . Var lidt under normal vægtig før.

Ja det rigtig, jeg tænkte bare en blivende bule Men jeg må vente og se, men glæder mig da til det begynder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.