Toystory kage til min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Muffin_girl

StineL skriver:

Alexander fyldte 2 år i maj måned, og da et af de få ord han kan sige er "OY" ( Woody ) skulle han jo have en Toystory kage. Woody skulle have haft en fin sherifstjerne på, men den spiste Alexander

Indholdet er lyse bunde med lidt kardemomme, hvid chokolade creme med en smule karamelessens og brombær, som har ligget i blød i Kahlua. Mums

Wow den kunne jeg godt lige spise Haps haps 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Ansemusen

Wow hvor er den fiiin!!! Du er dygtig til det kagesjov  Hvad er sengegærdet lavet af? Og hvad med Woodys trøje - har du tegnet mønstret?

Anmeld

25. juli 2011

StineL

linemus skriver:

Hold da op, hvor er den vildt flot! Hvordan har du dog lavet så fine streger på skjorten? Sej fødselsdagskage

Beklager jeg har slet ikke fået svaret dig. Tusind tak Stregerne har jeg lavet med en rød tusch. Jeg lavede dem selvfølgelig først, da jeg havde samlet ham, men det kan klart anbefales at gøre det inden

Anmeld

25. juli 2011

StineL

Ansemusen skriver:

Wow hvor er den fiiin!!! Du er dygtig til det kagesjov  Hvad er sengegærdet lavet af? Og hvad med Woodys trøje - har du tegnet mønstret?

Tusind tak. Sengegærdet er fondant, som jeg har skåret ud og tørret. Se mit svar til Linemus ovenover mht. Woodys trøje

Anmeld

25. juli 2011

bullerbassen

Ej hvor er den flot

Anmeld

26. juli 2011

Ansemusen

Tak for svar

Har du bare skåret sengegærdet fra fri hånd eller havde du et papirsmønster du skar udfra?

Og hvad med støvlerne osv. Var det efter en tutorial på nettet eller også bare fri fantasti?

Virkelig flot!!

Anmeld

26. juli 2011

StineL

Ansemusen skriver:

Tak for svar

Har du bare skåret sengegærdet fra fri hånd eller havde du et papirsmønster du skar udfra?

Og hvad med støvlerne osv. Var det efter en tutorial på nettet eller også bare fri fantasti?

Virkelig flot!!

Tusind tak skal du have :-)
Jeg havde lavet en skabelon til sengegærdet. Ellers er han bare lavet ud fra fri fantasi - og min søns 6 cm høje Woody

Anmeld

22. august 2011

maj2011

StineL skriver:

Alexander fyldte 2 år i maj måned, og da et af de få ord han kan sige er "OY" ( Woody ) skulle han jo have en Toystory kage. Woody skulle have haft en fin sherifstjerne på, men den spiste Alexander

Indholdet er lyse bunde med lidt kardemomme, hvid chokolade creme med en smule karamelessens og brombær, som har ligget i blød i Kahlua. Mums

ok, min søn er forelsket i din kage... hvor bor du??? han fylder 5 til okt, så kunne da godt tænke sig såden en kage :-)

Anmeld

22. august 2011

StineL

maj2011 skriver:

ok, min søn er forelsket i din kage... hvor bor du??? han fylder 5 til okt, så kunne da godt tænke sig såden en kage :-)

Ihh tusind tak. Jeg bor i København, men jeg laver desværre ikke kager på bestilling.

Anmeld

22. august 2011

Zafir

Mega god idé! Og lækker kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.