Øvøv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

LouiseBreinholt

Min lille dreng på 4 måneder er blevet vildt snottet, og hoster slim op, og så nægter han at spise og sove

for han bare vil sove lidt i nat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Hvem?

LouiseBreinholt skriver:

Min lille dreng på 4 måneder er blevet vildt snottet, og hoster slim op, os så nægter han at spise og sove

Hvis du ik allerede har gjort det, så hæv hovedenden i sengen, det hjælper deres vejrtrækning - mine drenge sover altid med eleveret hovedgærde

Rigtig go bedring

Anmeld

20. juni 2011

LouiseBreinholt

SanneBoe skriver:

Hvis du ik allerede har gjort det, så hæv hovedenden i sengen, det hjælper deres vejrtrækning - mine drenge sover altid med eleveret hovedgærde

Rigtig go bedring

Det har jeg ikke prøvet, det vil jeg prøve gøre i nat så. Så håber jeg det hjælper, Tak

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

LouiseBreinholt skriver:

Min lille dreng på 4 måneder er blevet vildt snottet, og hoster slim op, og så nægter han at spise og sove

Suuuk... syge børn er bare ikke sjovt. Saltvandsdråber i næsen hjælper utrolig meget på vejrtrækningen. Ikke sjovt, men hjælper

Anmeld

20. juni 2011

LouiseBreinholt

Tina&Martin skriver:

Suuuk... syge børn er bare ikke sjovt. Saltvandsdråber i næsen hjælper utrolig meget på vejrtrækningen. Ikke sjovt, men hjælper

Nej, det er slet ikke sjovt

Det går lige i moderhjertet

Anmeld

20. juni 2011

2babygirls

LouiseBreinholt skriver:

Nej, det er slet ikke sjovt

Det går lige i moderhjertet

Nemlig... de skal bare hygges ekstra godt om når de er skidt

Anmeld

20. juni 2011

Hvem?

LouiseBreinholt skriver:

Det har jeg ikke prøvet, det vil jeg prøve gøre i nat så. Så håber jeg det hjælper, Tak

Det var skam så lidt

Anmeld

20. juni 2011

LouiseBreinholt

Tina&Martin skriver:

Nemlig... de skal bare hygges ekstra godt om når de er skidt

Lige præcis

Anmeld

20. juni 2011

fif

LouiseBreinholt skriver:

Vores pige, var osse syg i starten me influenza og snot næse.. Vi købte sådan en suger , så vi ku få hendes snot ud af næsen!! det hjalp hende tilsidst, selvom det ikk var særligt sjovt for hende eller os..

God bedring med ham

Anmeld

20. juni 2011

LouiseBreinholt

fif skriver:

Vores pige, var osse syg i starten me influenza og snot næse.. Vi købte sådan en suger , så vi ku få hendes snot ud af næsen!! det hjalp hende tilsidst, selvom det ikk var særligt sjovt for hende eller os..

God bedring med ham

Ja, sådan en har vi også. Den bryder han sig absolut heller ikke om Men det skal jo desværre til, det der går mig mest på, er at han slet ikke rigtig vil spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.