Elina 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

LISBETH:-)

Hov! Line mener du mønsteret i fondanten? Det er lavet med en præge måtte. Som man bare trykker fondanten ned over så kommer mønsteret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

Hov! Line mener du mønsteret i fondanten? Det er lavet med en præge måtte. Som man bare trykker fondanten ned over så kommer mønsteret!

Okay, så det gør man med den udrullede fondant, inden man vender skidtet og lægger det ud på kagen? Er det ikke svært at få pænt? Og hvor har du købt den?

Anmeld

22. juni 2011

linemus skriver:

Okay, så det gør man med den udrullede fondant, inden man vender skidtet og lægger det ud på kagen? Er det ikke svært at få pænt? Og hvor har du købt den?

Jo til det hele! Og købt på dinkage.dk. Men den jeg har er alt alt for stiv. Du skal købe de dyre i silikone, dem har jeg ladet mig fortælle er meget meget bedre.

Jeg leder selv efter en brugt men kan ikke finde nogen

Anmeld

22. juni 2011

Skouboe

Selvom kagen er totalt lækker vil jeg hellere se billeder af din skønne rullepølse

Hit med dem - jeg ved du har dem!!

Anmeld

22. juni 2011

Skouboe skriver:

Selvom kagen er totalt lækker vil jeg hellere se billeder af din skønne rullepølse

Hit med dem - jeg ved du har dem!!

hæ hæ åhhhhhhhhhhhh hvor er du bare sød!

Jeg har for noget tid siden valgt at jeg ikke længere lægger billeder ud til offentlig skue på baby.dk - kun i den lukkede maj 2010 gruppe!

Men alle billederne er på facebook men man kan kun se min profil hvis vi er venner og jeg vil MEGET gerne være venner med dig  Så du kan bare ansøge hvis du vil - skriver lige en pb med mit fulde navn

Anmeld

23. juni 2011

Mille83

lisbeth2910 skriver:

kagen fra min datter's 1 års fødselsdag

Hvor er den bare fin 

Anmeld

24. juni 2011

Malli

Den er bare så flot, er vild med elefanten 

Er de små gule blomster, som ligger nederst rundt om kagen lavet med en tyller? 

Anmeld

24. juni 2011

Mille83 skriver:

Hvor er den bare fin 

TAK

Anmeld

24. juni 2011

Malli skriver:

Den er bare så flot, er vild med elefanten 

Er de små gule blomster, som ligger nederst rundt om kagen lavet med en tyller? 

Tak

Ja det er bare farvet PSC der er tyllet på

Anmeld

24. juni 2011

marloutti

Så fin en kage... Nu har jeg set den elefant så mange steder og jeg er tosset med den... Hvordan laver man den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.