Regler for flyrejse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Mauser.

Hej alle kvinder ..  

Er der mon nogen der kender til regler mht. graviditet og flyrejse ? 

Jeg skulle gerne afsted her i starten af Juli, har søgt og læst på nettet og der står at man kan rejse til og med 7 måned ? 

Nogen med erfaring som ved hvordan dette skal forløbe? skal man aflevere noget til fly selvskabet for at dokumentere hvor langt man er henne eller hvordan og hvorledes ? 

Hilsen mig  og på forhånd TAK .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

GitteC78

Mulleunge skriver:

Hej alle kvinder ..  

Jeg skulle gerne afsted her i starten af Juli, har søgt og læst på nettet og der står at man kan rejse til og med 7 måned ? 

Nogen med erfaring som ved hvordan dette skal forløbe? skal man aflevere noget til fly selvskabet for at dokumentere hvor langt man er henne eller hvordan og hvorledes ? 

Det er meget forskelligt fra flyselskab til flyselskab, men du kan tjekke det på deres hjemmeside... Der skal de oplyse det.

Man skal ikke vise dokumenter for at være gravid, men tit anbefales det at man medbringer sin vandre journal, da flyselskabet kan kræve at se den.

Anmeld

20. juni 2011

Mor til Ella

Mulleunge skriver:

Hej alle kvinder ..  

Hvor skal i hen

Er lige med på en lytter, skal nemlig selv afsted til nov.

Anmeld

20. juni 2011

sarahb

ja det er helt forskellige fra flyselskab til flyselselskab, og en kopi af vandre journalen for at bekræfte hvor langt du er ville være en go ide at medbringe.

Anmeld

20. juni 2011

132319

Jeg har fløjet med SAS og Norwiegan som begge siger frem til 36+0.

Dog fik jeg lov til at flyve med da jeg var 36+2 men det var også en kort flyvning fra Karup til Kastrup 

Du skal blot medbringe din vandrejournal og hvis du er over 36+0, skal der stå en notis fra din læge om at det er ok du flyver 

Anmeld

20. juni 2011

Mauser.

Okay tak piger <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.