Skal jeg ringe til Vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Lunae

Camille har været sløj i 14 dages tid, men siden i lørdags har hun haft feber! Den er steget og steget og igår havde hun 39,1 som morgentrmperatur! Vi tog til vagtlæge med hende og hun konkluderede at det nok var en ufarlig virus! Vi har givet hende lidt panodil, men hun er bare så mat - absolut ingen energi!

Idag hed morgentemperaturen så 39,6 og sådan har den egentlig været hele dagen! Idag har hun haft det super skidt! Hver gang hun slår en prut kommer der en masse vand/afføring ud og hun er så ked af det! Hun får også sure opstød og lugter noget så grimt ud af munden! Hun hverken spiser eller drikker meget, men lidt kommer der da ned!

Skal jeg ringe til Vagtlægen igen eller er jeg alt for pylret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Maja_4000

Jeg ville ringe hvis det var Caroline .. Nu har hun heller aldrig været syg , så jeg ville nok være m e g e t pylret (;

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

Lunae skriver:

Camille har været sløj i 14 dages tid, men siden i lørdags har hun haft feber! Den er steget og steget og igår havde hun 39,1 som morgentrmperatur! Vi tog til vagtlæge med hende og hun konkluderede at det nok var en ufarlig virus! Vi har givet hende lidt panodil, men hun er bare så mat - absolut ingen energi!

Idag hed morgentemperaturen så 39,6 og sådan har den egentlig været hele dagen! Idag har hun haft det super skidt! Hver gang hun slår en prut kommer der en masse vand/afføring ud og hun er så ked af det! Hun får også sure opstød og lugter noget så grimt ud af munden! Hun hverken spiser eller drikker meget, men lidt kommer der da ned!

Jeg synes helt klart du skal ringe til vagtlægen og fortælle hvordan det ser ud nu og hvor længe det har stået på... 

God bedring med hende... 

Anmeld

20. juni 2011

Mette.

Lunae skriver:

Det er altid svært at vurderer ud fra hvad andre skriver. Men umiddelbart synes jeg du skal ringe hvis du føler dig utryg. hvis hun spiser/drikker lidt og i kan komme i kontakt med hende fint nok, så kan de nok ikke gøre meget andet anbefale i fortsætter som i gør.

Emilie har næsten lige haft en tur med opkast /diarre - vagtlægen anbefalede os at koge grødris i meget vand i 10 minutter, tage vandet fra også blande det op med saftevand, (altså risvandet) det skulle være godt mod maven når de har det sådan - måske i skulle prøve det. Og det smager altså ikke grimt, saften tager smagen, selvom det lyder lidt ulækkert.

Anmeld

20. juni 2011

Den lykkelige

Jeg ville ringe..

Anmeld

20. juni 2011

bullerbassen

Tror helt sikkert også jeg ville ringe - men ringer også heller en gang for meget en for lidt

Anmeld

20. juni 2011

Lunae

Jeg tænker bare om det er overkill at ringe, når vi nu var deroppe igår, men jeg synes jo bare det er synd og man føler sig virkelig magtesløs! Hun er dog lige faldet i søvn! Når hun vågner igen må vi se hvordan det står til!

Anmeld

20. juni 2011

Hvem?

Lunae skriver:

Jeg tænker bare om det er overkill at ringe, når vi nu var deroppe igår, men jeg synes jo bare det er synd og man føler sig virkelig magtesløs! Hun er dog lige faldet i søvn! Når hun vågner igen må vi se hvordan det står til!

Får hun væske eller mad i løbet af dagen?

Kan forstå hun sover nu, men hvis hun hverken har drukket eller spist, ville jeg ringe.

Hellere en gang for meget end en for lidt.

Rigtig go bedring!

Anmeld

20. juni 2011

Lunae

SanneBoe skriver:

Får hun væske eller mad i løbet af dagen?

Kan forstå hun sover nu, men hvis hun hverken har drukket eller spist, ville jeg ringe.

Hellere en gang for meget end en for lidt.

Rigtig go bedring!

Ikke meget, men der kommer da lidt ned! Jeg endte med at give hende en sodavandsis, blot for at hun fik lidt væske!

Anmeld

20. juni 2011

Hvem?

Lunae skriver:

Ikke meget, men der kommer da lidt ned! Jeg endte med at give hende en sodavandsis, blot for at hun fik lidt væske!

Super, så ville jeg vente og se hvordan hun har det når hun vågner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.