Molo, katvig, ej sikke leg mv str. 62

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
561 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Dictes mor

Jeg har en hel masse baby tøj, som jeg skal af med. Det er fra Hollys, molo, ej sikke leg, katvig, h&m, name it mv. Jo mere man købe jo mere rabat  Maks 40 kr per styk, meget af det billigere

9 bluser
8 strømpebukser
14 bodystockings

6 kjoler
12 bukser
8 heldragter
3 huer
1 par merino uld futter
en sol hat
1 par badebukser
1 tynd sommerjakke
1 fleece jakke
2 knickers
18 strømper

Jeg fjerner billederne af det der allerede er solgt, så der kun er billeder af det, jeg har tilbage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

grinbidderen

Dictes mor skriver:

Jeg har en hel masse baby tøj, som jeg skal af med. Det er fra Hollys, molo, ej sikke leg, katvig, h&m, name it mv. Jo mere man købe jo mere rabat

9 bluser
8 strømpebukser
14 bodystockings

6 kjoler
12 bukser
8 heldragter
3 huer
1 par merino uld futter
en sol hat
1 par badebukser
1 tynd sommerjakke
1 fleece jakke
2 knickers
18 strømper

i denne str. kunne jeg være intreseret i billede:

23-35-43-46-49. hvad ville det koste?

og evt. en samlet pris for det her i str.62 plus i str.56??

Anmeld

20. juni 2011

Dictes mor

grinbidderen skriver:

i denne str. kunne jeg være intreseret i billede:

23-35-43-46-49. hvad ville det koste?

og evt. en samlet pris for det her i str.62 plus i str.56??

Jeg vil gerne have 150 for det her inde, og 170 for det i str. 56, så det bliver 320, og så betaler jeg porto, for du har købt så meget.

Anmeld

20. juni 2011

grinbidderen

Dictes mor skriver:

Jeg vil gerne have 150 for det her inde, og 170 for det i str. 56, så det bliver 320, og så betaler jeg porto, for du har købt så meget.

okay det er en helt fair pris.. jeg sætter de 70 kr ind imorgen til str.50 og på torsdag el fredag næste uge sætter jeg så de 320 kr ind til dig.. ihe får helt kriller og glæder mig allerede til at skulle modtage tøj til min prinsesse.. og tænker at skønne ditce har haft det på..

Anmeld

20. juni 2011

Dictes mor

grinbidderen skriver:

okay det er en helt fair pris.. jeg sætter de 70 kr ind imorgen til str.50 og på torsdag el fredag næste uge sætter jeg så de 320 kr ind til dig.. ihe får helt kriller og glæder mig allerede til at skulle modtage tøj til min prinsesse.. og tænker at skønne ditce har haft det på..

Jeg er MEGET glad for at kunne sende det til dig, og at du kan bruge det, jeg har været meget ked af at skulle af med det, men jeg ved, at du vil passe godt på det, og din dejlige lille prinsesse bliver bare så fin i det Du må gerne lige skrive, når du har overført de 320, så sender jeg det med det samme.. 

Anmeld

20. juni 2011

grinbidderen

Dictes mor skriver:

Jeg er MEGET glad for at kunne sende det til dig, og at du kan bruge det, jeg har været meget ked af at skulle af med det, men jeg ved, at du vil passe godt på det, og din dejlige lille prinsesse bliver bare så fin i det Du må gerne lige skrive, når du har overført de 320, så sender jeg det med det samme.. 

ja det blir dejligt.. skal jeg gøre skriver lige så snart de er blevet overført, enten her inde eller på face.. og jeg kan godt forstå det er hårdt at skulle af med det.. og vi skal nok tage billeder af vera i tøjet så du kan se hvor fin hun bliver.

Anmeld

20. juni 2011

Dictes mor

grinbidderen skriver:

ja det blir dejligt.. skal jeg gøre skriver lige så snart de er blevet overført, enten her inde eller på face.. og jeg kan godt forstå det er hårdt at skulle af med det.. og vi skal nok tage billeder af vera i tøjet så du kan se hvor fin hun bliver.

Jaaaa det mp du meget gerne, jeg vil meget gerne se billeder af den skønne skønne lille pige!

Anmeld

27. juni 2011

Dictes mor

4. juli 2011

Dictes mor

8. juli 2011

Dictes mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.