Jeg er frygtelig..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

onlyme

Hej <3

Ville bare lige dele med jer hvor frygtelig jeg er.!

Jeg er 34+2 idag  Og jeg tror konstant at nu går jeg i fødsel,. Av en hård plukveer eller av min lend eller har så ondt i maven.! Kan det være fødslen hihi,. Jeg har sågar set i wc'et efter jeg harr haft tisset hvis det har været lige i røven af hinanden for at se om det var vandet der gik.. Jeg er ved at blive idiot af det,. Tror virkelig jeg bliver glad når han beslutter sig for at komme føler ikke jeg gør andet end at vente på det hiihii 

Ammen at man kan glæde sig så meget

Ville bare lige fortælle jer hvor pap'dum jeg er ;- hihi

...  34+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

CamillaSoefelt

onlyme skriver:

Hej <3

Jeg er 34+2 idag  Og jeg tror konstant at nu går jeg i fødsel,. Av en hård plukveer eller av min lend eller har så ondt i maven.! Kan det være fødslen hihi,. Jeg har sågar set i wc'et efter jeg harr haft tisset hvis det har været lige i røven af hinanden for at se om det var vandet der gik.. Jeg er ved at blive idiot af det,. Tror virkelig jeg bliver glad når han beslutter sig for at komme føler ikke jeg gør andet end at vente på det hiihii 

...  34+2

Hihi. Kan godt huske det det.. Så tror man lige det er nu. Meeen, du skal da slet ikke føde lige foreløbig da?

Det ender sikkert med du går 13 dage over lissom mig, thi hi

Anmeld

20. juni 2011

Den lykkelige

Havde det på præcis samme måde.. troede hele tiden vandet gik.. drømte endda også om natten a vandet gik.. og vågnede og mærkede efter..
Da vandet endelig gik i 39+3 kunne jeg let ikke tro på det..

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

onlyme skriver:

Hej <3

...  34+2

hahaha kan sagtens selv huske det.. tror også mit startede deromkring og så resten af min graviditet (indtil 38+4 hvor jeg fik pks) jeg gik også konstant og troede mit vand ville gå det mindste der var omkring underlivet.. hehehehe nogen gange var jeg sågår mega skuffet når jeg vågnede og troede vandet ville gå når jeg gik på toilet og det så ikke skete... griner...

ej håb du da du ihvertfald venter til du mindst er i uge 37

Anmeld

20. juni 2011

onlyme

michelledam skriver:

hahaha kan sagtens selv huske det.. tror også mit startede deromkring og så resten af min graviditet (indtil 38+4 hvor jeg fik pks) jeg gik også konstant og troede mit vand ville gå det mindste der var omkring underlivet.. hehehehe nogen gange var jeg sågår mega skuffet når jeg vågnede og troede vandet ville gå når jeg gik på toilet og det så ikke skete... griner...

ej håb du da du ihvertfald venter til du mindst er i uge 37

Vil gerne han bliver helt færdig(bagt) men uhh kan slet ikke vente mere,. Han må godt komme ud til sin mor hihi,. syntes jeg allerede har ventet i evigheder og syntes tiden går så langsom..!

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

onlyme skriver:

Vil gerne han bliver helt færdig(bagt) men uhh kan slet ikke vente mere,. Han må godt komme ud til sin mor hihi,. syntes jeg allerede har ventet i evigheder og syntes tiden går så langsom..!

hehe ja synes jeg også tiden gjorde,men på dagen da jeg skulle have mit pks synes jeg faktisk tiden gik alt for stærkt. fik min datter for 3 uger siden. og synes hun er så fantastisk.. men synes godt nok de 9 måneder gik ret så stærkt selvom jeg følte det gik mega langsomt imens jeg var gravid.... 

Anmeld

20. juni 2011

onlyme

michelledam skriver:

hehe ja synes jeg også tiden gjorde,men på dagen da jeg skulle have mit pks synes jeg faktisk tiden gik alt for stærkt. fik min datter for 3 uger siden. og synes hun er så fantastisk.. men synes godt nok de 9 måneder gik ret så stærkt selvom jeg følte det gik mega langsomt imens jeg var gravid.... 

Hihi,. så det vender lige engang når den bette kommer ?

Og tillykke med hende <3

Anmeld

20. juni 2011

Mother-love

onlyme skriver:

Hihi,. så det vender lige engang når den bette kommer ?

Og tillykke med hende <3

ja det må man sige det gør... jeg tænker stadig hold da op hvor blev de 9 måneder af.. synes nemlig tiden gik sååååå langsom fordi jeg bare gerne ville have hende ud.. og ja nu står jeg med hende og tænker hold da op det gik satme stærkt hehe...

jo tak...

Anmeld

20. juni 2011

onlyme

michelledam skriver:

ja det må man sige det gør... jeg tænker stadig hold da op hvor blev de 9 måneder af.. synes nemlig tiden gik sååååå langsom fordi jeg bare gerne ville have hende ud.. og ja nu står jeg med hende og tænker hold da op det gik satme stærkt hehe...

jo tak...

Hihi,.!

Men må da et eller andet sted henne være dejligt <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.