Update på "Han skriger hver aften!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Ryberg

Update på mit tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/115899pi1/boern-13-aar/han-skriger--hver-aften.aspx

Vi var jo til ørelæge.. og han har stadig væske i begge ører, så det blev besluttet at der skal ligges dræn d.29 juni..

Men der er 9 dage til!!! og her sidder vi, og er rimelig brugte, for aften efter aften døjer vi med skrigeri som varer til en 21 stykker!!

Vi har faktisk givet ham en børne panodil junior 125 mg. hver dag de sidste 5 dage... (idag er første dag hvor vi har givet ham den inden vi puttede ham)

Hans hoved ligger højt, panodil.. ekstra omsorg...

Hvad kan vi mere gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Lou87

Godt og høre i fik jer et svar.

Åhh tror ikk der er meget mere desværre

Måske lidt lunt kamille the for at berolige ?
Evt sukkervand.. (med mindre i er kæmpe modstandere)

Håber det går godt med dræn..

Go bedring med ham 
(og jeres søvn)

Anmeld

20. juni 2011

Ryberg

Lou87 skriver:

Godt og høre i fik jer et svar.

Åhh tror ikk der er meget mere desværre

Måske lidt lunt kamille the for at berolige ?
Evt sukkervand.. (med mindre i er kæmpe modstandere)

Håber det går godt med dræn..

Go bedring med ham 
(og jeres søvn)

Det kunne godt være jeg skulle prøve med kamille the imorgen.. kan jo være han kan lide det nu! (har han ellers ikke kunne)

Han har fået saftevand her til aften.. det er vel næsten det samme som sukkervand? (og nej er ikke kæmpe modstandere)

Tusind tak skal du have

Anmeld

20. juni 2011

Kristina V

KittyGirl skriver:

Update på mit tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/115899pi1/boern-13-aar/han-skriger--hver-aften.aspx

Vi var jo til ørelæge.. og han har stadig væske i begge ører, så det blev besluttet at der skal ligges dræn d.29 juni..

Men der er 9 dage til!!! og her sidder vi, og er rimelig brugte, for aften efter aften døjer vi med skrigeri som varer til en 21 stykker!!

Vi har faktisk givet ham en børne panodil junior 125 mg. hver dag de sidste 5 dage... (idag er første dag hvor vi har givet ham den inden vi puttede ham)

Hans hoved ligger højt, panodil.. ekstra omsorg...

Hvad kan vi mere gøre?

Min søn har også lige fået lagt dræn på begge øre, og det er virkelig en lettelse.

Men bed faktisk bare mærke i at du giver ham stikpiller?!! Flydende panodil er faktisk bedre til ørene. Vi bøvlede også lidt, hvor ørelægen sagde vi skulle prøve at give det flydende da det åbentbart sku have en bedre effekt på ørene..  Bare et lille tip...

Anmeld

20. juni 2011

Lou87

KittyGirl skriver:

Det kunne godt være jeg skulle prøve med kamille the imorgen.. kan jo være han kan lide det nu! (har han ellers ikke kunne)

Han har fået saftevand her til aften.. det er vel næsten det samme som sukkervand? (og nej er ikke kæmpe modstandere)

Tusind tak skal du have

tjah måske - nogen gange synes de jo pludselig det smager godt de små tosser

og ja, det vil jeg da tro er nogenlunde det samme ?
såå..

Anmeld

20. juni 2011

Ryberg

Kristina V skriver:

Min søn har også lige fået lagt dræn på begge øre, og det er virkelig en lettelse.

Men bed faktisk bare mærke i at du giver ham stikpiller?!! Flydende panodil er faktisk bedre til ørene. Vi bøvlede også lidt, hvor ørelægen sagde vi skulle prøve at give det flydende da det åbentbart sku have en bedre effekt på ørene..  Bare et lille tip...

Min ørelæge sagde at hun kraftigt anbefalede stikpiller, da de virkede hurtigere ? Det er jo ikke til at blive klog på ?

jeg "glæder" mig også til det er blevet lagt.. men jeg aner ikke hvad jeg skal stille op..

han skriger... skriger... skriger... skriger... skriger... skriger...

Hvad skal jeg gøre i de her 9 dage? jeg kan jo ikke bare pumpe ham med smertestillende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.