institutionskift eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. december 2008

Nemesis

Jonas er lige blevet 2 her i oktober. Han er for tidligt født og burde egentlig først have fødselsdag i morgen.

Vi flyttede kommune d. 1/10 men da de ikke kunne skaffe plads har de betalt det meste af ekstraudgiften ved at have Jonas i sin gamle vs. (over kommunegrænsen)

Nu er vi så blevet tilbudt en bhplads fra d. 5 januar. til bhtakst.
Jonas putter stadig det meste i munden, han er lige blevet flyttet til storebørnestuen og det har taget en måned før han faldt til.
Bliver han så vil han i foråret alligevel blive flyttet til børnehavegruppen der hvor han går nu..og så skal han yderligere have et skift når han skal i bh heroppe.
Han reagerer virkelig dårligt på skift....men what to do??

Skifte nu og så er det slut eller??
Kan de sørge for han ikke bliver trynet når han er så lille??
Kan han overhovedet klare den mængde børn og deres måde at lege på endnu??
Kan de sørge for han ikke sluger et eller andet fordi de har små ting beregnet for større børn??
Manden mener vi bare skal få ham herop (bruger 2 timer hverdag på at køre ham i vs og tilbage igen)men synes det er MEGET tidligt.
What to do??
Sisse som er meget i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

MorCamilla

Sikke en dum situration i er kommet i..

Kan I evt ikke få et støtte til ham, i form af noget ekstra hjælp eller lignende, hvis I vælger at flytte ham... ??

Jeg synes at du skal tage kontakt til både der hvor han er nu og der hvor han måske skal flyttes hend, og spørge dem hvad de synes I skal gøre..

Jeg ved ikke hvad jeg selv ville gøre hvis det var mig.. For på den ene side er det jo synd at flytte ham igen, nu hvor han lige er faldet til.
Men på den anden side så er det også synd at vente og bare "trække det ud" for ham, hvis du forstår hvad jeg mener??

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.