Hvor lang tid brugte jeres baby str 56?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.128 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Mettefpigen

Hej tøser

Jeg er lige lidt nysgerrig... Hvor lang tid brugte jeres baby str 56??

Tænker bare lidt over hvor meget forskelligt jeg skal købe af den str i forhold til str 62.....

Tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

oerbaek

Mettefpigen skriver:

Hej tøser

Jeg er lige lidt nysgerrig... Hvor lang tid brugte jeres baby str 56??

Tænker bare lidt over hvor meget forskelligt jeg skal købe af den str i forhold til str 62.....

Tak for hjælpen!

min søn er nu 3 mdr og kan godt stadig passe noget i str 56 men det kommer jo lidt an på hvor stor baby er når den bliver født

Anmeld

20. juni 2011

Mettefpigen

oerbaek skriver:

min søn er nu 3 mdr og kan godt stadig passe noget i str 56 men det kommer jo lidt an på hvor stor baby er når den bliver født

Jaa det er også det jeg tænkte... Derfor jeg tænkte at det måske var et lidt godt synspunkt at høre herfra da "alle" babyer har lidt forskellige størrelser når de blir født

Anmeld

20. juni 2011

oerbaek

Mettefpigen skriver:

Jaa det er også det jeg tænkte... Derfor jeg tænkte at det måske var et lidt godt synspunkt at høre herfra da "alle" babyer har lidt forskellige størrelser når de blir født

min han var 3660 g og 54 cm da han blev født han er nu 5,8 og 64 og passer som sagt stadig lige i 56 dog mest i 62 efterhånden  

Anmeld

20. juni 2011

tazz

Anna var 52 cm. og 3216 gr. da hun blev født, hun brugte str 50 i 1½ måned, og sprang derefter direkte i str. 62, så alt tøj jeg havde i 56 stod urørt....

Det er så svært at sige før man har barnet. vi havde intet i str. 50 fordi NOGEN (aka min mand) sagde, at det altid var for småt, så der stod vi med lille barn og intet tøj.

Anmeld

20. juni 2011

KamillaT

Min baby vejede 3300 g da hun blev født og da hun var 5 uger brugte hun str 62

Anmeld

20. juni 2011

Mettefpigen

oerbaek skriver:

min han var 3660 g og 54 cm da han blev født han er nu 5,8 og 64 og passer som sagt stadig lige i 56 dog mest i 62 efterhånden  

Okay tak  

Så ved jeg da nogenlunde hvor meget der skal købes

Anmeld

20. juni 2011

Mettefpigen

tazz skriver:

Anna var 52 cm. og 3216 gr. da hun blev født, hun brugte str 50 i 1½ måned, og sprang derefter direkte i str. 62, så alt tøj jeg havde i 56 stod urørt....

Det er så svært at sige før man har barnet. vi havde intet i str. 50 fordi NOGEN (aka min mand) sagde, at det altid var for småt, så der stod vi med lille barn og intet tøj.

Jaa okay... Det er nemlig også min tanke... Ingen 50 er  Men jaa man kan jo ikk rigtig sige noget om det.. men bare lidt rart at have tanke om det

Anmeld

20. juni 2011

Nessie

En måned, tror jeg. Han var 54 cm lang og vejede 4.090 g.

Anmeld

20. juni 2011

Mettefpigen

KamillaT skriver:

Min baby vejede 3300 g da hun blev født og da hun var 5 uger brugte hun str 62

Det er også det jeg har haft i hovedet.. Men efterhånden er der bare mange jeg kender som bruger det i flere måneder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.