Hvor er jeg bare arrig!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mikkelmusen skriver:

Hold da op. Jeg håber du fik noget af gallen ud

Jeg kan sagtens forstå dig. Jeg kender godt situationen, dog ikke SÅ længe, men alligevel. Det er noget fis at få smidt sådan noget lort i hovedet, når man selv .... ja du ved hvad jeg mener. Og så i et julekort?!! Det burde da være dejligt og rart at få julekort...

Håber næsten hun læser med
Aj sorry, men det er sgu for groft at gøre det på den måde... Ja jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det.

Jep jeg har raset ud Min mor fik lige en opringning og et surt opstød Hun fik et større grin ud af det hele, for det er pap-bror på min fars side. De har sørme også sendt hende et julekort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mette+Mathias skriver:

Dumme kæl.... Hvad bilder hun sig ind??? Det ligner da ikke noget!

Min første tanke var også at synke til deres niveau og gøre gengæld, - men jeg tror det vil irritere hende mere, hvis i bare ignorerer det, for så får hun ikke den reaktion hun havde håbet på, og hun vil ikke kunne fortælle nogen hvor "led" du er, og hvor uretfærdigt de er blevet behandlet, for det er de jo ikke!!

Øv øv at sådan en sur gimpe lige kan ødelægge julehumøret!!

Jeg tror også det bliver resultatet. De får et julekort som alle andre, og så bliver den gule poster smide i skraldespanden
Så kan hun lære det, den *******!!!!!!!! Noget - et eller andet - bare noget grimt

Anmeld

4. december 2008

twinboys

Hold da op en underlig snegl... Ja ud af hovedet med hende og ind med juleglæden...

Majbritt

Anmeld

4. december 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

Hold da op en underlig snegl... Ja ud af hovedet med hende og ind med juleglæden...

Majbritt

Lige mine ord...

Men kan nu godt forstå du er blevet sur.... Jeg tror at jeg havde grebet telefonen og ringet og fyret hende sådan en skideballe... (kan slet ikke have sådan noget)

Anmeld

4. december 2008

BellaT

Kender det godt... Ja, skynd dig at ignorere det. De der osteklokke-mennesker kan ikke forandres eller tvinges til at se verden fra andres side. Grin af dem selvom det er svært og man har lyst til at .

Helle...

Anmeld

4. december 2008

Miamaja

Jeanne skriver:

Min famile er sgu en sær en. I dag har jeg modtaget et julekort fra min pap-storebror og hans kone. Inde i kortet var der en lille gul poster med teksten: "Nu er (deres datter) blevet 6 mdr, og i har stadig ikke været på besøg. Det synes jeg er for dårligt. Og det er 5 mdr siden vi flyttede til Jylland. Hvorfor har i ikke været her?" WHAT!!!!!

(Beklager mit ordvalg)

Nu skal den stupide sæk f***** holde sin kæft!!!!!! Jeg har en søn som bliver 3 i februar OG HUN HAR IKKE SET HAM ENDNU!!!!!!! Hverken hende eller min bror har været på besøg, og når vi har inviteret har de takket nej. Jeg har ikke set dem i snart 4 år, vi var ikke inviteret til deres bryllup eller deres barnedåb. Jeg blev informeret af andre kanaler at hun var gravid - ikke af dem selv.

Så hvad fanden forventer hun? Skal jeg hoppe og spring bare fordi HUN er blevet mor? Nej gu gider jeg ej. Hun kan lette hendes fede røv og komme her først!!!!

AAAARRRRRRGGGGGHHHH!!!!!!!!!!!! jeg er rasende lige nu

hahahhahaha.. kunne ikke lade vaere med at grine mange folk er utrolig egoistiske saa man bliver helt pinlig paa deres vegne. synes godt nok det er et fraekt kort at sende

jeg ville nok sende et julekort tilbage og skrive: Tillykke med jeres datter paa 6 maaneder. Vores er 3 aar gammel og ham har ikke besogt. Men hvis I har lyst til at se ham er I hjertens velkomne. Saa skal vi nok ogsaa komme forbi og se jeres inden hun fylder 3 aar.. haha

Anmeld

4. december 2008

Miamaja

Familien Madsen skriver:

uha kan jeg virkelig godt forstå... ja det er sku utrolig.. har oplevet noget ligende..

da vi fik vores søn i juni.. var det kun min mands forældre og ellers min familie som kom og så vores søn.. min mand har så to større brøde og de så første vores søn da han var næste 5mdr. men den ælste brors kærste mente at vi skulle køre til løgstør som så er 2 timers kørelse fra os.. men en lille dreng på ku 14 dage for hun ville ikke ned til os... sådn en gæmpe og hun ville heller ikke give´vores søn julegave for de ser ham jo ikke.. så jeg sagde at vi heller ikke forvendet en gave fra dem.. det er sku utrolig hvordan nogen mennesker kan være....

Ja, nogen mennesker er mystiske. jeg selv ELSKER BABYER og er vild med at tage ud og se folks lille ny hvornaar det skal vare. kan nesten ikke gaa hurtigt nok. min mands eks kone har en lille ny med hends nye mand og 5 dage gammel saa min mand ham og medbragte gave fra os begge sadan skal det bare vare, uanset om man kan lide hinaden eller ej, saa skal man vare god ved alles born

Anmeld

5. december 2008

twinboys

Miamaja skriver:

hahahhahaha.. kunne ikke lade vaere med at grine mange folk er utrolig egoistiske saa man bliver helt pinlig paa deres vegne. synes godt nok det er et fraekt kort at sende

jeg ville nok sende et julekort tilbage og skrive: Tillykke med jeres datter paa 6 maaneder. Vores er 3 aar gammel og ham har ikke besogt. Men hvis I har lyst til at se ham er I hjertens velkomne. Saa skal vi nok ogsaa komme forbi og se jeres inden hun fylder 3 aar.. haha

Ha ha ja smid det lige tilbage, men tror bare at så har hende mutti vundet, for hun ønsker jo måske en reaktion...

Majbritt

Anmeld

5. december 2008

Rasmine

Hvorfor overhovedet sende dem et kort?
Hvorfor ikke bare være den voksne, og lade som ingenting?

Anmeld

5. december 2008

Miamaja

Mebach skriver:

Hvorfor overhovedet sende dem et kort?
Hvorfor ikke bare være den voksne, og lade som ingenting?

synes ikke selv det er voksent at ignorere og lade som ingenting. men derimod at besvare og sende et paent julekort er netop det voksent at gore. min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.