Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sød varme-dunk med hjerte, ny - pris 30 kr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk.Munk skriver: Sød varme-dunk med hjerte, ny - pris 30 kr
hvor er den fiin (;
Camillee skriver: hvor er den fiin (;
Taaak - den er billigt til salg - jeg rydder lidt op så der bliver plads til baby
Frk.Munk skriver: Taaak - den er billigt til salg - jeg rydder lidt op så der bliver plads til baby
Det var ikke meget jeg fik skrevet hvad ville den koste at sende? og hvordan er standen?
Camillee skriver: Det var ikke meget jeg fik skrevet hvad ville den koste at sende? og hvordan er standen?
Den er helt ny, aldrig brugt - mærket er pillet af - jeg kan undersøge hvad det vil koste, men tror det er omkring 30 kr også
det må du ihvertfald gerne (: pg lige et spørgsmål fra side linjen?! Hvad tænker du af pris fr din fine gryde??
Camillee skriver: det må du ihvertfald gerne (: pg lige et spørgsmål fra side linjen?! Hvad tænker du af pris fr din fine gryde??
Den vejer ca. 415 gram - så jeg får det til ca. 30 kr - du skal få det til 60 kr inklusiv det hele ihvertfld
Frk.Munk skriver: Den vejer ca. 415 gram - så jeg får det til ca. 30 kr - du skal få det til 60 kr inklusiv det hele ihvertfld
skriver lige Pb
Denne er stadig til salg - den anden er sprunget fra - kom frisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128