Menssmerter men intet blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Ems30

Jeg er i dag 6+0 og utrolig glad. Men er samtidig i konstant uro. Fik en SA sidst jeg var gravid. Der var jeg også 6+0. Det startede med præcis samme smerter en mandag morgen og tiltog gennem dagen. Kl. 17.00 begyndte jeg at bløde og næste morgen var jeg på riget hvor de konstaterede en SA. 

Så nu er jeg bage for at mønsteret gentager sig da jeg igen føler de samme menssmerter. Det er ikke ligamentsmerter, men det er den der form for pres og tyngde der er i underlivet når man forventer mens. Kender I det? Og er der nogen der har prøvet det? Vil meget gerne høre om andres erfaringer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Fenja09

Er ked af at læse at du har haft en SA og kan sagtens forstå at du er bekymret når symptomerne er de samme som sidst - men jeg havde også menses lign. smerter i starten af graviditeten og småblødte også lidt - det var heldigvis ingenting. Oplever stadig menses lign. smerter og er i uge 30 nu.

for at alt er som det skal være.

/Fenja

Anmeld

20. juni 2011

Anette&Sophia

Ems30 skriver:

Jeg er i dag 6+0 og utrolig glad. Men er samtidig i konstant uro. Fik en SA sidst jeg var gravid. Der var jeg også 6+0. Det startede med præcis samme smerter en mandag morgen og tiltog gennem dagen. Kl. 17.00 begyndte jeg at bløde og næste morgen var jeg på riget hvor de konstaterede en SA. 

Så nu er jeg bage for at mønsteret gentager sig da jeg igen føler de samme menssmerter. Det er ikke ligamentsmerter, men det er den der form for pres og tyngde der er i underlivet når man forventer mens. Kender I det? Og er der nogen der har prøvet det? Vil meget gerne høre om andres erfaringer...

Jeg havde også menssmerter da jeg var 6+, men jeg er stadig gravid og i uge 19+ :-)
prøv at snak med din læge :-)

Anmeld

20. juni 2011

maryjane

Ems30 skriver:

Sådan har jeg haft det rigtigt meget i denne graviditet, har også haft det næsten hele denne weekend og jeg er 27+3.

Krydser finge for det ikke er noget, kan sagtens følge din bekymring da jeg har prøvet det samme.

Men tror altså det er normalt, så længe der ikke kommer blod.

Anmeld

20. juni 2011

CamillaValby

Ems30 skriver:

Forstår godt at du er nervøs

Prøv at slappe af så meget som muligt, bare lig dig og flyd på sofaen.

Mens. smerter er helt normale det er det som man også kalder ligasmerter (staves) hvor livmoderen giver sig, jeg havde det meget i starten, og kan stadig have det i perioder.

Anmeld

20. juni 2011

Fru Aagaard

Mens smerter, også kaldet ligamentssmerter, er ens tro følgesvend, eller kan i hvert fald være det..

Jeg håber at babyen bliver derinde, men det er normalt, men ja, det kan også være en start på SA - men hvorfor skulle det dog det

Er du utryg kan du jo kontakte lægen, og snakke lidt, måske det hjælper og beroliger dig lidt mere..

Anmeld

20. juni 2011

december-babyen

Jeg havde rigtig kraftige menses smerter og begyndte endda at bløde, hvilket jeg gik i total panik over.

Er stadig gravid og er 13+2 og har lige været til scanning idag og babyen har det godt

Så i mit tilfælde betød det ingenting at jeg har krftige smerter OG blødte på samme tid.

Anmeld

21. juni 2011

Ems30

Tak for alle Jeres søde svar. Men jeg begyndte at bløde lidt igår aftes ved 20-tiden. Det stoppede så efterhånden, og da jeg skulle i seng havde jeg tjekket flere gange, og der kom ikke mere. I dag har der heller ikke været noget.

Jeg skal til 1. lægetjek på fredag, og orker ikke at ringe til hende nu, for der er jo ikke noget mere. Så nu håber jeg at der ikke kommer mere blod og smerterne aftager inden længe, og så må vi se hvad lægen siger på fredag. Kender I det med at man ikke gider at ringe til lægen, fordi man altid får standardsvaret om at man må vente og se hvad der sker?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.