så er det idag præcis én måned siden jeg fødte. 

er du vimmer tiden har bare fløjet af sted, hun vokser og hun trives i stor stil. <3
Hun havde taget 610 gram på ved første sundhedsplejerske besøg. 10 dage efter fødslen.
vægten ved fødslen var 3830 gram, tabte sig 200 gram, så på ti dage gik hun fra 3630 til 4240 gram, og nu vejer hun, en måned gammel, 5100 gram 
Jeg ammer fuldt ud, trods mange dage med voldsom smerte og blodige brystvåter og store sår, har det været anstregelserne værd, og jeg ammer fuld ud nu, og det strømmer ud med mælk og jeg elsker at amme, gud hvor er det fantastisk at jeg kan mætte hende ved hjælp af min egen krop og min mælk.. havde sådan gået og drømt om at kunne amme hende da jeg ventede hende og heldigvis kunne jeg da min mor ikke kunne amme hverken mig eller min søster..
hun spiser godt, sover mindre og mindre og er mere og mere vågen det lille menneske 
Er så dybt forelsket i hende, og jeg nyder mor-rollen så meget, er så inderligt lykkelig at jeg er blevet mor. Det er den bedste beslutning nogensinde, og jeg elsker at gå hjemme og bare være mor.
Hun får mad 2-3 gange i løbet af natten, nemt når man ligger ned og ammer.
total genialt altså
jeg sover nærmest mens jeg ammer, og nessa falder i søvn når hun er mæt.. 
Hun er ude og gå tur i barnevognen hver dag, og sover til middag udenfor, hun elsker det og kan sove flere timer uden brok og vil så ellers bare spise når hun er vågnet, hun er så dygtig 
Hun er rigtig stærk i ryggen og nakken, løfter hovedet fint og hun holder øjenkontakt i lang tid, smiler over hele 5-øren og er så glad, er begyndt at pludre så småt og ligger og snakker
Hun får rigtig ros af sundhedsplejersken og vi skal i mødergruppe om 14 dage.. 
Hun er simpelthen så fantastisk den lille baby som har boet i min mave, og hendes bedsteforældre er helt oppe i himlen over hende, så dejligt 
sorry det blev lidt langt,
billeder fra få dage gammel til præcis en måned idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld