Pensel / spraymaling ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

maisofie

hey jeg står og skal til at male et vitrineskab hvidt. men kan ikke helt finde ud af om jeg bare skal bruge en pensel eller jeg skal prøve at skille det af og spraymale det

men hvis jeg vil spraymale det tror i så ikke der kommer til at gå meget malig til. jeg har menlig ikke så jeg kan male med en kompresser, så skal jo bruge spraydåser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Fenja09

Jeg har malet et dækketøjsskab med pensel - stort arbejde, men giver et flot look. Har dog også brugt spraymaling til forsk. ting herhjemme, men ikke så store ting, som f.eks et vitrine. Kan godt lide at man kan se at det er malet med pensel. Der er faktisk ret meget maling i spraydåse, hvis man gør det rigtig - men synes slet ikke at det giver samme lækre udtryk, som hvis man har malet med pensel  Og så skal man virkelig passe på med "løbere" når man spraymaler ellers skal man til at slibe ned og så spray igen.

God arbejdslyst!

/Fenja

Anmeld

20. juni 2011

Maja_4000

Vi forsøgte at male tremmesengen med spraymaling .. Den var hvid , men var lidt afskallet , så den skulle have hvid maling igen ..

Efter 10 ( ! ) dåser opgav vi og købte en bøtte maling og en pensel

Anmeld

20. juni 2011

maisofie

Fenja09 skriver:

Jeg har malet et dækketøjsskab med pensel - stort arbejde, men giver et flot look. Har dog også brugt spraymaling til forsk. ting herhjemme, men ikke så store ting, som f.eks et vitrine. Kan godt lide at man kan se at det er malet med pensel. Der er faktisk ret meget maling i spraydåse, hvis man gør det rigtig - men synes slet ikke at det giver samme lækre udtryk, som hvis man har malet med pensel  Og så skal man virkelig passe på med "løbere" når man spraymaler ellers skal man til at slibe ned og så spray igen.

God arbejdslyst!

/Fenja

takker

jeg må se hvad jeg finder på.. det er et rimeligt stort projekt, men enten maling eller udsmidning og det nænner jeg næsten ikke..

Anmeld

20. juni 2011

Fenja09

maisofie skriver:

takker

jeg må se hvad jeg finder på.. det er et rimeligt stort projekt, men enten maling eller udsmidning og det nænner jeg næsten ikke..

Ja det er et stort projekt - jeg brugte faktisk en del penge på maling, da jeg malede vores dækketøjsskab. Kan råde dig til, hvis du vælger at bruge pensel, at købe maling som bruges istedet for at slibe ned med sandpapir - så spare du i hvert fald en del tid og hårdt arbejde. Det koster så også lidt, men jeg var glad for at gøre det på den måde  derudover skal man også have den "rigtige" maling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.