Super opskrift til 1 årig søges??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Mille83

Syntes altid det er det samme vi får herhjemme og ser ud som om bettepigen er ved og syntes det er lidt kedeligt.

Trænger til og blive inspireret - hun spiser som regel hvad der bliver serveret og har 12 tænder. - Hun VIL spise selv ellers kan hun nægte overhovedet og spise (hun har haft og har lidt problemer med mad) 

Så Spændende, nyt og noget hun selv kan sidde med uden jeg skal gøre hovedrent bagefter, kom endelig med forslag??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Mor til L&S

Mille83 skriver:

Syntes altid det er det samme vi får herhjemme og ser ud som om bettepigen er ved og syntes det er lidt kedeligt.

Trænger til og blive inspireret - hun spiser som regel hvad der bliver serveret og har 12 tænder. - Hun VIL spise selv ellers kan hun nægte overhovedet og spise (hun har haft og har lidt problemer med mad) 

Så Spændende, nyt og noget hun selv kan sidde med uden jeg skal gøre hovedrent bagefter, kom endelig med forslag??? 

Her er lidt af det som Liva (15 mdr) gerne spiser herhjemme:

Fisk med kartofler og grønsager

Lasagne med kartofler

kødsovs og spaghetti

Frikkadeller

kylling med frisk pasta og grønsager

Boller i karry

Laks med spinat, kartofler eller pasta..

Anmeld

20. juni 2011

Mille83

Mor til Liva skriver:

Her er lidt af det som Liva (15 mdr) gerne spiser herhjemme:

Fisk med kartofler og grønsager

Lasagne med kartofler

kødsovs og spaghetti

Frikkadeller

kylling med frisk pasta og grønsager

Boller i karry

Laks med spinat, kartofler eller pasta..

Tusind tak for svar - det er også det vi får herhjemme syntes jeg...Kunne bare godt tænke mig en helt ny opskrift el noget jeg ikke lige havde tænkt på..Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.