Tvivl.... hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Miss P

Hej alle i skønne kvinder  

Hvorfor er det vi går og tvivler på, om vi nu også er gravide?

Man mærker de omme bryster, nogle døjer med bækkenet/hoften, Kvalmen der hele tiden & for nogle kun er der engang imellem..

Ja kroppen reagere.. Men det er lige somom at hjernen ikke helt følger med.... Hvorfor er det sådan?

Jeg er selv 11+1 idag... Jeg har så skide ondt i mine bryster ( Kan ikke engang ligge på dem om natten) K valme har jeg døjet med krafitigt siden uge 4... Og ja så døjer jeg desvæære allerede med at have ondt i hoften.. Får lidt kraniosekral, og det hjælper.. Men skal have det engang imellem.. For ellers kan jeg ikke holde ud at ligge for lang tid på den ene eller den anden side.

Selv om disse symptomer fortæller mig... Ja du er gravid.

Så kan man ikke rigtigt se noget endnu på maven, og derfor tvivler jeg. Har endda taget en test sidste uge.. Lyder måske ånsvagt.. MEN jeg fatter det åbentbart ikke.

Kender i fornemmelsen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

PiaRW

Jamen jeg kan kun give dig ret. Jeg er lige gået ind i uge 13, og jeg har haft alle mulige symptomer, kvalme/opkast, træthed, overfølsomhed for dufte, ømme bryster osv osv. Jeg har været til lægen to gange, og skal så til nakkefoldssc. i morgen. Jeg tror bare man tvivler sådan, lige indtil man ser den lille baby på skærmen. Jeg tror først det går op for mig der. Jeg tror bare det er svært at unde sig noget så fantastisk som et barn.? hvem ved. Man er sku mærkelig!

Anmeld

20. juni 2011

Miss P

Dejligt at høre at det ikke bare er mig :-P

Årh glæd dig, det er så fantastisk.. Jeg har været til en scanning. Fordi vi troede jeg først havde termin 16. december. Men da jeg så kom til scanning og så den lille spire, så var jeg kun 8+4.. Så jeg skal til "Ny" NF på torsdag.. Det at se et lille hjerte banke.. Det er virkelig stort..

Glæd dig til i morgen.. Jeg  for at det bliver en fantastisk oplevelse for dig/jer.

Anmeld

20. juni 2011

Annette A

Det bliver ligesom ikke rigtig virkeligt før man har baby i armene. Sådan havde jeg det første gang og nu anden gang hvor jeg nu er 29 uger henne er det stadig lidt uvirkeligt det hele. At der ligger en baby derinde er bare så svært at forholde sig til, selvom man har set den på scanningen, maven er stor og han sparker løs og mosler rundt derinde. Tror bare man ligesom skal se den før man tror helt på det, mærkeligt nok og specielt i starten, hvor man ikke rigtig kan se noget, men bare har en masse symptomer på det. 

Anmeld

20. juni 2011

TbCp

Ja for pokker hvor jeg kender det! Både fra første graviditet og fra denne...

Det er så svært at forholde sig til at der vokser et lille væsen inde i en...

Jeg var til scanning i lørdags og at se det lille hjerte blinke gjorde det hele mere virkeligt...
Jeg er elelrs vokset en hel del men har stadig ikke helt turde tro på at alt var ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.