Malik - Billedespam.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Nessie

Hvor er han altså skøn

Han skal nok blive rigtig glad for at gå i vuggestuen.
Daniel er i hvert fald blevet rigtig glad for hans, det er meget bedre end dagplejen, og der var endda 10 børn. Men vuggestuen er altså bare rigtig god (eller også har vi bare været ekstremt heldige )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Mira0911

Skøn skøn knægt... 

Anmeld

20. juni 2011

KamillaT

MaliksMor skriver:

Hej tøser.

Ja, så er Malik snart 14 måneder

Han starter i vuggestue her d. 15 August, håber dog stadig på at der lige dukker en dagpleje plads op i sidste øjeblik

- der er ikke sket så meget på den sidste månede, vi nyder bare den sidste tid, inden den " rigtige " hverdag begynder

- er han ikke bare deejlig

Hvor ser han dog bare skøn ud altså! Rigtig charmetrold. Og hans øjne er simpelthen så flotte 

Anmeld

20. juni 2011

signe.

MaliksMor skriver:

Hej tøser.

Han starter i vuggestue her d. 15 August, håber dog stadig på at der lige dukker en dagpleje plads op i sidste øjeblik

- der er ikke sket så meget på den sidste månede, vi nyder bare den sidste tid, inden den " rigtige " hverdag begynder

Han er da ikke dejlig.....

han er OVER DEJLIG! rigtig dejlig dreng

Anmeld

20. juni 2011

MaliksMor

Lukasmor skriver:

Hvor er han skøn!!

Er det din far der er på et af billederne? Synes nemlig Malik har nogle træk fra ham

Tak

- ja, ham med det grå hår og skæg er min far smiler..

Anmeld

20. juni 2011

MaliksMor

sarahb skriver:

han er bare SÅ LÆKKER Søde.
MUMS!!!!

Taaaaaak smukke

Anmeld

20. juni 2011

MaliksMor

Nessie skriver:

Hvor er han altså skøn

Han skal nok blive rigtig glad for at gå i vuggestuen.
Daniel er i hvert fald blevet rigtig glad for hans, det er meget bedre end dagplejen, og der var endda 10 børn. Men vuggestuen er altså bare rigtig god (eller også har vi bare været ekstremt heldige )

Det tror jeg gerne, og hvor dejligt at høre 

Men, nu havde jeg i en længere periode gået og tænkt over hvilken af delene det skulle være også havde jeg besluttede mig for dagpleje, også fik han plads i en vuggestue.

Men, det positive er at han går nu, og han vil være næsten 16 måneder når han starter - så er ret sikker på han heller ikke vil være den mindste.

- Og tak

Anmeld

20. juni 2011

Mor til Mike

MaliksMor skriver:

Hej tøser.

pift piiiiift, sikke en smuk dreng du har!! 

Anmeld

20. juni 2011

Clisolka

Han er skøn! 

Anmeld

20. juni 2011

Phoenix

Sikken en køn dreng du har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.