HURRA....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. december 2008

MorCamilla

Jeg har fået arbejde.. Ikke som dagplejemor, desværre

Men, som kontor / og kantine dame på rådhuset her i byen, jeg skal starte på 30 timer i ugen, så jeg lige kan vende mig til at være på arbejdsmarket igen, efter 6 år hjemme..
Det er bare rigtig dejligt at jeg får lov til at starte stille ud, det foreslog de selv der nede, da jeg var til samtale i dag, netop fordi så køre jeg ikke surt i det..

Det er bare den bedste julegave jeg kunne få Er godt nok lettet over at jeg ikke skal til flere job samtaler lige foreløbelig...

Jeg skal starte på tirsdag i næste uge..

Ville bare lige dele min glæde med jer...

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

Tullebobs

Stort tillykke Camilla Hvor er det dejligt for dig - og jeres familie. Lad os dele erfaringer om, hvordan det er at starte på arbejde.

Og jeg kan kun give dig helt ret - et job er den bedste julegave.

Kram fra Trine

Anmeld

4. december 2008

Nemesis

Tillykke camilla

Hvor er det dog super dejligt at høre, og det er da en rigtig god måde at starte på. Som Dp´er er det jo rigtig mange timer om ugen, så måske du har bedre ved denne start?

Det skal nok blive super godt.

tillykke

:-) Sisse

Anmeld

4. december 2008

MorCamilla

Tullebobs skriver:

Stort tillykke Camilla Hvor er det dejligt for dig - og jeres familie. Lad os dele erfaringer om, hvordan det er at starte på arbejde.

Og jeg kan kun give dig helt ret - et job er den bedste julegave.

Kram fra Trine

he he.. Ja lad os gøre det...

Mange tak, ja det er bare dejligt.. Glæder mig helt til at komme i gang igen...

Anmeld

4. december 2008

MorCamilla

ladydan1 skriver:

Tillykke camilla

Hvor er det dog super dejligt at høre, og det er da en rigtig god måde at starte på. Som Dp´er er det jo rigtig mange timer om ugen, så måske du har bedre ved denne start?

Det skal nok blive super godt.

tillykke

:-) Sisse

Mange tak

Ja det er rigtigt, og måske jeg falder for denne slags job, så jeg ikke søger ind som DP igen i Jan 09.. Men det vil tiden jo vise... Men det er nu dejligt at jeg kan starte stille og roligt op, så jeg ikke bliver "træt af det" hurtigt...

Anmeld

4. december 2008

finkedinke

Tillykke med jobbet.
Det bliver spændende at komme i gang. Og det er da fint at du kan starte roligt og at de ikke er blevet "skræmt" af at du har gået hjemme en tid.
Måske vil det at du allerede har et job gøre at du vil have bedre chancer for at blive dagplejer hvis du skulle få lyst til at søge igen.

Berith

Anmeld

4. december 2008

Mathilde

Hej Camilla

Hvor er det dejligt at høre. Det bliver da rigtig godt at komme igang igen efter så lang tid...men sikkert også hårdt i starten, så det er jo helt perfekt, at du kan starte på 30timer Stort tillykke og held og lykke med det.

Kram fra Mathilde

Anmeld

4. december 2008

1977

Profilbillede for 1977

Det er da en dejlig julegave Stor tillykke med jobbet

Anmeld

4. december 2008

MorCamilla

finkedinke skriver:

Tillykke med jobbet.
Det bliver spændende at komme i gang. Og det er da fint at du kan starte roligt og at de ikke er blevet "skræmt" af at du har gået hjemme en tid.
Måske vil det at du allerede har et job gøre at du vil have bedre chancer for at blive dagplejer hvis du skulle få lyst til at søge igen.

Berith

Mange tak

Ja det plejer at være nemmere at få et job når man allerede har et.. også mest fordi så er man ikke nød til at sige at man bare går hjemme.. (selvom jeg har nydt det)

Anmeld

4. december 2008

MorCamilla

Mathilde skriver:

Hej Camilla

Hvor er det dejligt at høre. Det bliver da rigtig godt at komme igang igen efter så lang tid...men sikkert også hårdt i starten, så det er jo helt perfekt, at du kan starte på 30timer Stort tillykke og held og lykke med det.

Kram fra Mathilde

Mange tak Ja, det er bare rigtig dejligt.. Og så især at jeg kan starte stille ud.. Jeg havde nu også selv tænkt på det, men synes ikke jeg kunne tillade mig at spørge, men da jeg så sagde at jeg havde gået hjemme i 6 år, foreslog hun det selv, så det var jo fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.