Min første baby ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Dot D

camilla28 skriver:

hvordan har du lavet  figurer  har du en form  til blomster sutter osv ??

og hvor har du købt dem

Jeg har brugt en silikonemould til babyen, den er købt i Holland. Blomsterne er lavet af en fem-bladsudstikker til roser, de er købt i Randers, du kan helt sikkert få dem hos Specialkøbmanden og måske også hos dinkage.dk. Sutterne er lavet i "frihånd"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Tanja84

Hold nu kæft hvor er den flot

Hvorfor er det lige at du bor så langt væk????

Har så meget respekt for din kreativitet hver gang du ligger billeder ind af dine kager - og ville ELSKE hvis du kunne lave min bryllupskage her til september

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

Tanja84 skriver:

Hold nu kæft hvor er den flot

Hvorfor er det lige at du bor så langt væk????

Har så meget respekt for din kreativitet hver gang du ligger billeder ind af dine kager - og ville ELSKE hvis du kunne lave min bryllupskage her til september

Tusind tak skal du have Det er da lige, jeg bliver ærgelig over, at jeg er så langt væk

Anmeld

20. juni 2011

quar20

Ej altså søde - kan jo kun sige WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOW
Du er så knald hammerende dygtig..!!

Også er du endda skadet - så jeg forstår slet ikke at du har overskud eller tid til alt det kagegrej og ansigtsmaling

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

quar20 skriver:

Ej altså søde - kan jo kun sige WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOW
Du er så knald hammerende dygtig..!!

Også er du endda skadet - så jeg forstår slet ikke at du har overskud eller tid til alt det kagegrej og ansigtsmaling

Tak søde Maria Jeg følte, at jeg var nødt til at nå de to ting, selvom jeg er skadet, nu var de jo planlagt. Men er også hjemme i dag med benet oppe, for det gør godt nok nas....

Så det var godt Stephan ikke blev sådan rigtigt skadet i lørdags, hi hi, han er godt nok lidt ramt i bentøjet, det er jo ikke vant til at blive brugt sådan

Anmeld

20. juni 2011

quar20

Dot D skriver:

Tak søde Maria Jeg følte, at jeg var nødt til at nå de to ting, selvom jeg er skadet, nu var de jo planlagt. Men er også hjemme i dag med benet oppe, for det gør godt nok nas....

Så det var godt Stephan ikke blev sådan rigtigt skadet i lørdags, hi hi, han er godt nok lidt ramt i bentøjet, det er jo ikke vant til at blive brugt sådan

Amen altså sødeste Dot - du må sku huske på dig selv og hvad din krop fortæller dig..!!

Amen Stephan var da SUPER vild til bold - i guder den mand kan gå til den
Altså har jeg grint så meget, for dælen de tacklinger han ku lave - men tror da pokker han har ondt..!! 

Men godt i så kan ta en stille og rolig dag, også må i bare nyde roen indtil ungerne skal hentes - også få slappet af..!!

Men du er bare så knald hammerende dygtig og er har STOR respekt for dig..!!

Anmeld

20. juni 2011

Dot D

quar20 skriver:

Amen altså sødeste Dot - du må sku huske på dig selv og hvad din krop fortæller dig..!!

Amen Stephan var da SUPER vild til bold - i guder den mand kan gå til den
Altså har jeg grint så meget, for dælen de tacklinger han ku lave - men tror da pokker han har ondt..!! 

Men godt i så kan ta en stille og rolig dag, også må i bare nyde roen indtil ungerne skal hentes - også få slappet af..!!

Men du er bare så knald hammerende dygtig og er har STOR respekt for dig..!!

Hvor er du altså søøøøøøød, jeg får helt røde kinder

Lige med ham Stephan, så er det ikke værre end, han er afsted, men han blev lige kaldt på arbejde i går til et problem, der skulle løses. Da han kom hjem, sagde han, at han var nødt til at at løfte benet ind på bremsepedalen, der måtte jeg lige vende mig for at små-le lidt, for så er han brugt....

Anmeld

20. juni 2011

quar20

Dot D skriver:

Hvor er du altså søøøøøøød, jeg får helt røde kinder

Lige med ham Stephan, så er det ikke værre end, han er afsted, men han blev lige kaldt på arbejde i går til et problem, der skulle løses. Da han kom hjem, sagde han, at han var nødt til at at løfte benet ind på bremsepedalen, der måtte jeg lige vende mig for at små-le lidt, for så er han brugt....

hihihi Stakkels arme mand altså Men han gav den godt nok også gas

Anmeld

21. juni 2011

Christopher&Andreas

Dot D skriver:

Så fik jeg endelig fat i baby-moulden, og den blev brugt til Lauge Emils dåbskage.

Det er chokoladekage med chokostykker med jordbærmousse, smurt op med PSC lavet med jordbærsaft og skovbærcider.

Så synes jeg også, at de skulle have nogle små mufins ved siden af. Så der gik blomsten igen...

smukt som altid

Anmeld

21. juni 2011

Lou87

Super flot som altid!!
Og fed farve!!

Jeg kan godt se på det hele at polkaprik ska lære os og lave converse sko og sutter næste gang, vil så gerne kunne det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.