Cake pops

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

LISBETH:-)

linemus skriver:

Ha ha ha, hun er frisk

Tager de ikke lang tid at lave, når alle kagerne skal formes, stikkes på pind og overtrækkes?

De er super flotte, Lisbeth.

Tak Line! Og ja hun er frisk

Nej det er vildt hurtigt! Og faktisk rigtig nemt! Altså hvis de skal være som dem på billedet. Man kan jo også lave alle mulige andre der ligner blomser, dyr osv og så tager det selvfølgelig lidt længere tid. Men iforhold til fondant kager så er det INGEN tid.

Det helt store plus ved disse er at man bare kan gemme alle sine kage rester i fryseren og så gemme rester af smørcreme også. Så har man lige noget man kan tage op når man skal lave dem. Nemt og hurtigt = mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

Tak Line! Og ja hun er frisk

Nej det er vildt hurtigt! Og faktisk rigtig nemt! Altså hvis de skal være som dem på billedet. Man kan jo også lave alle mulige andre der ligner blomser, dyr osv og så tager det selvfølgelig lidt længere tid. Men iforhold til fondant kager så er det INGEN tid.

Det helt store plus ved disse er at man bare kan gemme alle sine kage rester i fryseren og så gemme rester af smørcreme også. Så har man lige noget man kan tage op når man skal lave dem. Nemt og hurtigt = mig!

Jamen, det kunne være, det var det, jeg skulle lave, når Nanna og Signe skal have børnehaven med hjem om et par uger. Det vil de nok synes om de små.

Hvad har du kommet udenpå? Bare smeltet chokolade?

Ups, så skulle jeg vist have puttet den ekstra bund i fryseren istedet for at sidde og spise den...

Anmeld

20. juni 2011

linemus skriver:

Jamen, det kunne være, det var det, jeg skulle lave, når Nanna og Signe skal have børnehaven med hjem om et par uger. Det vil de nok synes om de små.

Hvad har du kommet udenpå? Bare smeltet chokolade?

Ups, så skulle jeg vist have puttet den ekstra bund i fryseren istedet for at sidde og spise den...

Amalie skal også have dem med i bh når hun har fødselsdag om 1 måned!

Det er smeltet chokolade JA! Har erfarret at det skal være chokolade der er beregnet til at smelte og så smelt det på optøningprogrammet i microen så bliver det bedst. Hvis det skal farves skal det gøres med pulver farve. Ellers kan det købes indfarvet candy melts hedder det og kan bestilles på alle de gængse kageshops - der kan man også købe pindene osv.

Jeg bruger bare en kagedåse med det der hvide noget jeg ikke kan huske hvad hedder  eller også kan man bruge oasis og så bare lægge staniol eller lign over så man ikke kan se det!

Anmeld

20. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

Amalie skal også have dem med i bh når hun har fødselsdag om 1 måned!

Det er smeltet chokolade JA! Har erfarret at det skal være chokolade der er beregnet til at smelte og så smelt det på optøningprogrammet i microen så bliver det bedst. Hvis det skal farves skal det gøres med pulver farve. Ellers kan det købes indfarvet candy melts hedder det og kan bestilles på alle de gængse kageshops - der kan man også købe pindene osv.

Jeg bruger bare en kagedåse med det der hvide noget jeg ikke kan huske hvad hedder  eller også kan man bruge oasis og så bare lægge staniol eller lign over så man ikke kan se det!

Ej undskyld, men hvad svarer du på der?

Forvirret? Ja

Anmeld

20. juni 2011

linemus skriver:

Ej undskyld, men hvad svarer du på der?

Forvirret? Ja

Hæ hæ det ved jeg sku heller ikke!

Men det var bare forklaringen på hvad de stod i

Anmeld

20. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

Hæ hæ det ved jeg sku heller ikke!

Men det var bare forklaringen på hvad de stod i

Hi hi

Det sjove er, at jeg faktisk tænkte på det, dengang jeg skrev til dig. Spooky

Anmeld

20. juni 2011

linemus skriver:

Hi hi

Det sjove er, at jeg faktisk tænkte på det, dengang jeg skrev til dig. Spooky

Jeg kan læse dine tanker Line................ Pas du heller på ej det er bare fordi jeg er så klog, hurtig og foran alle andre at jeg svarer på det jeg VED der vil blive spurgt om senere

Anmeld

20. juni 2011

linemus

lisbeth2910 skriver:

Jeg kan læse dine tanker Line................ Pas du heller på ej det er bare fordi jeg er så klog, hurtig og foran alle andre at jeg svarer på det jeg VED der vil blive spurgt om senere

Fnis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.