Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja igår havde mig og min kæreste 10 års dag, som vi fejrede med bio tur, hyggelig gå tur, middag på super lækker italiensk restaurant og så ellers hygge hjemme med en god film i sofaen men vores skønne lille søn blev passet.. det var en helt igennem en fantastisk dag og fik den smukkeste ring med en sort diamant i gave af min dejlige kæreste.. synes bare det er såå vildt der allerede er gået 10 år men som min kæreste sagde: skål min skat, så tar vi lige 10 mere
Føler mig virkelig som den heldigeste og lykkeligste kvinde på jorden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Arj hvor lyder det bare som en rigtig hyggelig dag.. Dejligt lige at få noget tosomhed og nyde hinanden Sikke skønt med en dejlig ny ring som kan minde dig om 10 dejlige år
siw84 skriver: Ja igår havde mig og min kæreste 10 års dag, som vi fejrede med bio tur, hyggelig gå tur, middag på super lækker italiensk restaurant og så ellers hygge hjemme med en god film i sofaen men vores skønne lille søn blev passet.. det var en helt igennem en fantastisk dag og fik den smukkeste ring med en sort diamant i gave af min dejlige kæreste.. synes bare det er såå vildt der allerede er gået 10 år men som min kæreste sagde: skål min skat, så tar vi lige 10 mere Føler mig virkelig som den heldigeste og lykkeligste kvinde på jorden
Ej hvor dejligt! Tillykke og skål for 10 mere
Lyder sørme rigtig hyggeligt... Og stort tillykke med Jeres 10 år...
Tillykke med dagen...
Mon du har det, ligesom jeg har, (vi har været sammen i 15 år om få dage), at tiden bare er gået såååå hurtigt. Jeg tænker ind imellem, hvor blev tiden af, men men men man siger jo at i godt selskab går tiden hurtigt Det må være svaret
Dot D skriver: Tillykke med dagen... Mon du har det, ligesom jeg har, (vi har været sammen i 15 år om få dage), at tiden bare er gået såååå hurtigt. Jeg tænker ind imellem, hvor blev tiden af, men men men man siger jo at i godt selskab går tiden hurtigt Det må være svaret
og tillykke til jer
Men ja jeg har det også sådan.. og gir dig ret.. det må være fordi vi er i så godt selskab
siw84 skriver: og tillykke til jer Men ja jeg har det også sådan.. og gir dig ret.. det må være fordi vi er i så godt selskab
Tak tak, det er her den 29. juni, hold da op, 15 år..... Og han er lige dejlig, thi hi
Tillykke med de 10 år skønt.Lækker aften i har haft og dejlig mad gave osv..
Knus fra Henriette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128