Iopd nano

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. december 2008

Anonym trådstarter

Er lige ano i dette indlæg for ved ikke helt om kæresten kigger med herinde...

Jeg har kigge på sådan en ipod til kæresten da han har ønsket sig den i meget lang tid... men ved ikke rigtig så meget om den... er den god eller skal jeg vælge en anden prisen kommer det ikke an på...

Men nanoen har et nyt design jeg synes er lækkert...

nogen som ejer den nye model af nano´en så vil jeg gerne høere jeres meninger....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

Miss BananaHammock

Hejsa

Jeg har en mac book, en iphone, en ipod shuffle og den sidste nano model, og jeg synes at apple er genial! Så hvis du skal købe den lækreste afspiller, så ville jeg helt sikkert vælge en ipod nano. Men hvad skal han bruge den til? Skal den kun kunne afspille musik? Er det til løb?

MVH Nena

Anmeld

4. december 2008

Anonym trådstarter

nok mest til musik når han er ude at løbe... men kunne tænke mig at film osse kunne blive afprøvet...

Anmeld

4. december 2008

Miss BananaHammock

Nanoen har en meget lille skærm, så det med film kan godt lade sig gøre, men det er lidt småt. Men hvis han skal løbe med den, må den jo heller ikke være for stor, for så skulle du have haft fat i en ipod touch.
Men hvis du bor i nærheden af en humac (appel) butik, så synes jeg du skulle tag ned og se på de forskellige modeller, for der kan du også prøve at have dem i hånden, se en film, hør musik. :-) I århus er de ihvertfald rigtig søde til at hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.