Stop mælken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

LouiseBreinholt

Hej, min dreng er nu begyndt at få flaske i stedet for bryst, da jeg ikke kunne mætte ham nok længere. Det var meningen jeg stadig ville amme engang imellem og om natten, men nu vil han bare ikke mere. Hvordan stopper jeg med at blive ved med at producere mælk? De er begyndt at blive ømme, og fået de knuder? AV.

Nogen der har nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Noahmor

LouiseBreinholt skriver:

Hej, min dreng er nu begyndt at få flaske i stedet for bryst, da jeg ikke kunne mætte ham nok længere. Det var meningen jeg stadig ville amme engang imellem og om natten, men nu vil han bare ikke mere. Hvordan stopper jeg med at blive ved med at producere mælk? De er begyndt at blive ømme, og fået de knuder? AV.

Nogen der har nogen gode råd?

Jeg fik nogle piller for at stoppe mælken allerede på barselsgangen, da jeg opgav at få amningen til at fungerer.

Ved ikke om man kan få dem efterfølgende eller det bare skal stoppe af sig selv. 

Anmeld

19. juni 2011

birthee

Ring til din læge imorgen og få piller til at stoppe mælkeproduktionen... Derudover må du ikke malke ud, da det vil stimulere til fortsat mælkeproduktion... Det du kan gøre, er at stille dig ud under den varme bruser og lade strålerne klare de mælkeknuder du har fået... Håber du kan holde til det indtil du får fat i lægen imorgen

Knus

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

Jeg fik afvide jeg ikke skulle tage de piller da jeg skulle stoppe med at amme.. Jeg trappede bare lige så langsomt ud.. først fuld amning, så kun ved hvert 2. måltid, så kun engang om dagen og til sidst stoppe helt.. Havde også de knuder.. men stod nogen gange i badet og masserede det væk.. Men du kan sagtens stoppe uden piller.. kender jeg mange der har gjort..

Anmeld

20. juni 2011

LouiseBreinholt

Tak for svar, har lige fået de piller idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.