veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

onlyme

Hej

Ved i om man kan have en vee, eller veer om aftenen omkring kl 01.30 og næste først dagen efter omkring kl 14 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

KamillaT

Tror jeg nu sagtens man kan Kan jo gå i sig selv

Anmeld

19. juni 2011

MLT

Kan det ikke være plukkeveer? 

Anmeld

19. juni 2011

onlyme

MichelleLjungberg skriver:

Kan det ikke være plukkeveer? 

De rev rigtig meget i lenden og maven blev hårder og hårder.! Har ikke følt plukveer sådan før..? Men jeg er kun 34+1 idag så har været lidt nervøs..

Anmeld

19. juni 2011

onlyme

KamillaT skriver:

Tror jeg nu sagtens man kan Kan jo gå i sig selv

Gå i sig selv igen ?

Anmeld

19. juni 2011

Majbriteriksen

onlyme skriver:

Hej

Ved i om man kan have en vee, eller veer om aftenen omkring kl 01.30 og næste først dagen efter omkring kl 14 ?

Tænker udmiddelbart plukkeveer som tager til. Det sidste stykke tid af graviditeten blev mine plukkeveer tiltagende kraftigere.

Anmeld

19. juni 2011

MLT

onlyme skriver:

De rev rigtig meget i lenden og maven blev hårder og hårder.! Har ikke følt plukveer sådan før..? Men jeg er kun 34+1 idag så har været lidt nervøs..

Jeg synes, at du skal ringe til fødegangen. Specielt når du går og er nervøs!

Anmeld

19. juni 2011

onlyme

MichelleLjungberg skriver:

Jeg synes, at du skal ringe til fødegangen. Specielt når du går og er nervøs!

Måske,. Men har kun haft 3 hvor jeg har troet at det var veer siden igår der omkring 1 halv 2..! Og vil nødig se dum ud

Anmeld

19. juni 2011

birthee

Hellere ringe én gang for meget til fødegangen... Det er bedre at blive tjekket  Det kan jo være vagthavende jordemoder kan hjælpe dig til at afklare om du skal ud til tjek over telefonen

Anmeld

19. juni 2011

birthee

Hellere ringe én gang for meget til fødegangen... Det er bedre at blive tjekket  Det kan jo være vagthavende jordemoder kan hjælpe dig til at afklare om du skal ud til tjek over telefonen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.