Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Ved i om man kan have en vee, eller veer om aftenen omkring kl 01.30 og næste først dagen efter omkring kl 14 ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tror jeg nu sagtens man kan Kan jo gå i sig selv
Kan det ikke være plukkeveer?
MichelleLjungberg skriver: Kan det ikke være plukkeveer?
De rev rigtig meget i lenden og maven blev hårder og hårder.! Har ikke følt plukveer sådan før..? Men jeg er kun 34+1 idag så har været lidt nervøs..
KamillaT skriver: Tror jeg nu sagtens man kan Kan jo gå i sig selv
Gå i sig selv igen ?
onlyme skriver: Hej Ved i om man kan have en vee, eller veer om aftenen omkring kl 01.30 og næste først dagen efter omkring kl 14 ?
Tænker udmiddelbart plukkeveer som tager til. Det sidste stykke tid af graviditeten blev mine plukkeveer tiltagende kraftigere.
onlyme skriver: De rev rigtig meget i lenden og maven blev hårder og hårder.! Har ikke følt plukveer sådan før..? Men jeg er kun 34+1 idag så har været lidt nervøs..
Jeg synes, at du skal ringe til fødegangen. Specielt når du går og er nervøs!
MichelleLjungberg skriver: Jeg synes, at du skal ringe til fødegangen. Specielt når du går og er nervøs!
Måske,. Men har kun haft 3 hvor jeg har troet at det var veer siden igår der omkring 1 halv 2..! Og vil nødig se dum ud
Hellere ringe én gang for meget til fødegangen... Det er bedre at blive tjekket Det kan jo være vagthavende jordemoder kan hjælpe dig til at afklare om du skal ud til tjek over telefonen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128