Sanne hurra hurra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. december 2008

twinboys

Hjertelig tillykke med din fødselsdag...

Håber du har haft en dejlig dag....

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

SaNiNa

Tak Majbritt...

Jo det kunne jo have været bedre lå under dynen det meste af dagen...

men håber jeg er mere frisk på fredag hvor vi få lidt gæster (med pakker)

Sanne

Anmeld

4. december 2008

MorCamilla

Jeg håber at du er frisk på fredag så når I får gæster... Rigtig go bedring til dig, håber snart at babyen holder op med at give dig det dårligt...

Anmeld

4. december 2008

SaNiNa

MorCamilla skriver:

Jeg håber at du er frisk på fredag så når I får gæster... Rigtig go bedring til dig, håber snart at babyen holder op med at give dig det dårligt...

Tak... er osse helt færdig og min krop kan på ingen måder mere... er begynd til krio igen og hos en massøger for at blive løsnet lidt.... men svært når jeg stadig kaster meget op...

Anmeld

4. december 2008

MorCamilla

Sanne skriver:

Tak... er osse helt færdig og min krop kan på ingen måder mere... er begynd til krio igen og hos en massøger for at blive løsnet lidt.... men svært når jeg stadig kaster meget op...

Ja det må ikke være ret sjovt.. Puha, sikke da noget - og så siger man rundt omkring at graviditet ikke er en sygdom... Det kan det da godt være.. Hvos man skal kaste op og have det dårligt i så lang tid...

Anmeld

4. december 2008

SaNiNa

MorCamilla skriver:

Ja det må ikke være ret sjovt.. Puha, sikke da noget - og så siger man rundt omkring at graviditet ikke er en sygdom... Det kan det da godt være.. Hvos man skal kaste op og have det dårligt i så lang tid...

Mener osse bestem at en graviditet med så meget opkast og kvalme må være en sygdom... men har det da helsigvis lidt bedre i dag... skal bare søger for at drikke selv om det komme retur meget hurtig...

Men nu går jeg jo ind i uge 14 i morgen så kan det være det bliver bedre, det siger jeg iverfald til mig selv hver uge...

Men har under ½ år nu tilbage så overlever nok... bare det ville blive lidt bedre...

Anmeld

4. december 2008

twinboys

Sanne skriver:

Mener osse bestem at en graviditet med så meget opkast og kvalme må være en sygdom... men har det da helsigvis lidt bedre i dag... skal bare søger for at drikke selv om det komme retur meget hurtig...

Men nu går jeg jo ind i uge 14 i morgen så kan det være det bliver bedre, det siger jeg iverfald til mig selv hver uge...

Men har under ½ år nu tilbage så overlever nok... bare det ville blive lidt bedre...

Hvor er du sød... Kun et halv år tilbage...

majbritt

Anmeld

4. december 2008

MorCamilla

Sanne skriver:

Ja, kun ½ år, sådan kan man også sige det..

Jeg håber virkelig for dig at det snart bliver bedre igen, så du kan komme til at nyde graviditeten i stedet for at være så syg af det...

Dejligt at høre at du holder modet oppe, men det skal også nok blive bedre, det er jeg næsten sikker på...

Anmeld

4. december 2008

SaNiNa

MorCamilla skriver:

Ja, kun ½ år, sådan kan man også sige det..

Jeg håber virkelig for dig at det snart bliver bedre igen, så du kan komme til at nyde graviditeten i stedet for at være så syg af det...

Dejligt at høre at du holder modet oppe, men det skal også nok blive bedre, det er jeg næsten sikker på...

Tak... håber på det slutter i morgen når jeg går ind i uge 14...

knus Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.