Hvad skal vi spise i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Lunae

Tøser, jeg har brug for lidt inspiration! Jeg har taget to store kyllingefiletter op i dag, men hvad skal jeg lave af dem!

Del ud af jeres lækre lette opskrifter med kylling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Peanut

Elsker kylling i karrysovs eller paprikasovs tilsat bacon og champignon og med ris til.. Mmmmm  Må jeg lave snart igen.

Anmeld

19. juni 2011

Lunae

Peanut skriver:

Elsker kylling i karrysovs eller paprikasovs tilsat bacon og champignon og med ris til.. Mmmmm  Må jeg lave snart igen.

Har du opskrifter?

Anmeld

19. juni 2011

bullerbassen

Jeg fik en opskrift af en herinde fra og den kan klart anbefales.

Kyllingfile, 1 pk bacon i tern , 1 løg og hvidløg  rist på panden.

Derefter tilsætter du en dåse tomatpasta og madlavningsfløde efter behov. S'følig krydderi. Næsten lige inden servering tilsættes frosen ærter.

Serveres med ris  

Super nem & hurtig opskrift som smager SUPER godt. Smager fantastisk. Mine drenge ELSKER den

Anmeld

19. juni 2011

Peanut

Lunae skriver:

Har du opskrifter?

Laver det egentlig bare ud af hovedet.. 

Smelter noget margarine ved middel varme og bruner karryen (eller paprika) deri. Tilsætter bacon og den brunes. Tilsætter kyllingen som er skåret ud i tern og bruner den. Hælder kogende vand i, så det dækker kødet og tilsætter en boullionterning, samt salt + peber. Mens det står der og småsimre ved lav varme, sætter jeg risene over. Når risene er ved at være færdige, jævner jeg sovsen, og tilsætter champignon (fra glas) og ærter (som kun lige skal nå at blive varme for ikke at blive smattede.. Også smager jeg til 

Håber det kan bruges 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.